معرفی iCar TI 01 ؛ سدان برقی از زیرشاخه جدید چری

iCar TI 01
iCar TI 01

برند iCar یکی از زیرشاخه های جدید چری است که به تازگی، تصاویر سدان برقی جدیدی را تحت لوگو TI و با نام کامل TI 01 منتشر کرده است‌.

مدیران 777 مدیران 777

iCar یک زیرشاخه برقی از برند چری محسوب می شود که نخستین خودروی آن iCar 03 بود و در سفر خبرنگار اسب بخار به چین نیز مورد تست و بررسی قرار گرفت، اما این زیرشاخه جدید چری قصد دارد به زودی سبد کاملی از محصولات در سگمنت های گوناگون را روانه بازار کند، که به گفته مسئولان شرکت چری، در بازه قیمتی ۲۰ تا ۵۵ هزار دلار قرار می گیرند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در این محتوا قصد داریم سدان جدید این برند را، که احتمالاً با لوگوی جدیدی عرضه خواهد شد، مورد بررسی قرار دهیم.

خودرو iCar GT

iCar TI 01
iCar TI 01

خودروی مفهومی iCar GT اولین نمایش رسمی خود را در ۱۶ آوریل ۲۰۲۳ تجربه کرد. خودرویی در سگمنت کوپه با طراحی آینده نگر، درهای قیچی و چراغ های Tشکل؛ همچنین به جای آینه های سنتی، دوربین و دستگیره درهای جمع شونده داشت. با توجه به نمای بیرونی و داخلی این EV، نسخه تولیدی آن چندان دور از دسترس نبود. به تازگی، نسخه تولید انبوه این کانسپت در تصاویر ثبت اختراع برای وزارت صنعت چین فاش شد.

نسخه تولیدی با نام iCar TI 01

نسخه تولید انبوه iCar GT به‌جای لوگوی i، دارای نشان TI در قسمت جلو، عقب و کاپ رینگ هاست. در پشت پلاک آن نوشته TI 01 نوشته شده است. پیش از این، هیچ اطلاعاتی در مورد برند TI وجود نداشت. اکنون آن چراغ‌های Tشکل و چراغ‌های عقب منطقی‌تر هستند. این احتمال وجود دارد که نسخه تولیدی iCar GT به اولین مدل از برند جدید تحت نظر چری تبدیل شود.

قسمت جلویی TI 01 دارای یک کاپوت کشیده و چراغ های Tشکل است. علاوه بر این، TI 01 دارای یک ورودی هوای فعال ذوزنقه ای بزرگ در قسمت پایین سپر است. دو ورودی جریان هوای دیگر روی کاپوت وجود دارد.

iCar TI 01

از نمای کناری، TI 01 دارای خط سقف کوپه‌ای است؛ شکل بدنه آن نزدیک بهBYD Han EV ،Nio ET7 ،Exeed Exlantix ES (Sterra ES) و سایر سدان های الکتریکی خلق شده است. سدان TI 01 دارای چهاردر با دستگیره مخفی شونده است. به جای آینه های کناری سنتی، دوربین دارد و در بخش سقف، این سدان دارای سنسور LiDAR است.

از پشت، iCar TI 01 دارای چراغ های عقب T شکل است. سپر عقب آن دارای برخی عناصر آیرودینامیک بوده و TI 01 شیشه عقب ندارد بلکه سقف شیشه ای آن به نقطه شروع صندوق بار متصل می شود. این ویژگی طراحی قبلاً در استرا ES نیز رویت شده است.

مشخصات و محدوده قیمت Chery TI 01 هنوز فاش نشده است.

iCar چه برندی است؟

iCar یک زیرشاخه برقی از برند چری محسوب می شود که نخستین خودرو آن iCar 03  بود.

خودرو iCar TI 01 چیست؟

نسخه تولید انبوه iCar GT به‌جای لوگوی i، دارای نشان TI در قسمت جلو، عقب و کاپ رینگ هاست. در پشت پلاک آن نوشته «TI 01» نوشته شده است.

۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.