هونگچی H9 مدل ۲۰۲۴؛ رقیبی برای بزرگان

هونگچی H9
هونگچی H9

به تازگی کمپانی هونگچی از نسخه جدید H9 موسوم به مدل ۲۰۲۴ رونمایی کرده است که در ادامه به آن می پردازیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

هونگچی قدیمی ترین نشان خودرو در چین است و نشان بیش از شش دهه خودروسازی چین را دارد. در این مدت، محصولات لوکس و خاصی را به بازار چین و برخی کشورها عرضه نموده است. از چند سال گذشته با تقویت تیم مهندسی و طراحی هونگژی، توسط «فاو»، محصولات متنوعی از این خودروساز چینی به بازارهای مختلف معرفی شده است. برخلاف اکثر خودروهای چینی، سدان ها و کراس اوورهای هونگچی به هیچ وجه در رده خودروهای اقتصادی و ارزان قیمت قرار نمی گیرند و قیمت های به نسبت بالایی دارند.

هونگچی H9 مدل ۲۰۲۴

هونگچی H9
هونگچی H9

هونگچی H9 به عنوان نمادی از تجمل در سرتاسر چین شناخته می شود. این خودرو همواره به دلیل سبک طراحی ظاهری و داخلی و همچنین امکانات گسترده در کنار ایمنی بالا، به عنوان یکی از پرچمداران خودرو های چینی در زمینه پیشرفت و تکنولوژی قلمداد می شود.

با رونمایی از نسخه ۲۰۲۴ Hongqi H9، مشخصشد که تمرکز بر اصلاح جزئیات بیرونی بوده است. چراغ‌های جلو با چراغ‌های LED پیکانی شکل به عنوان دی لایت، به روز شده‌اند. جلوپنجره در حال حاضر دارای تزئینات کروم ماتریس نقطه ای است. میزان تزئینات کرومی مشبک داخلی جلوپنجره افزایش یافته است و قسمت پایین سپر جلو نیز دستخوش تغییرات جزئی شده است.

قسمت های جانبی و عقب خودرو تغییرات حداقلی را تجربه کرده اند. قسمت پایینی سپر عقب بازطراحی شده است و دارای دیفیوزر رنگ بدنه و تزئینات کرومی شبیه خروجی اگزوز دوگانه است.

هونگچی H9 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۵۱۳۷، ۱۹۰۴ و ۱۴۹۸ میلی متر است و فاصله محوری آن هم ۳۰۶۰ میلی متر عنوان شده است.

درون خودرو نیز متریال با بالاترین کیفیت به کار رفته و تلفیق چرم، چوب و کروم در طراحی تمام قطعات به چشم می آید.

مشخصات فنی هونگچی H9

هونگچی H9
هونگچی H9

برای هونگچی H9 طیف وسیعی از پیشرانه های ۱.۸ لیتری توربوشارژ، ۲.۵ لیتری شش سیلندر توربو و ۳ لیتری شش سیلندر توربوشارژ ارائه می شود. نسخه ۳ لیتری توربوشارژ این خودرو قادر به تولید قدرتی در حدود ۳۳۷ اسب بحار است که به این ترتیب از این سدان چینی، یک اژدهای رام نشدنی و جذاب می سازد. قدرت در این خودرو توسط جعبه دنده اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می شود.

سوالات متداول

هونگچی H9 مدل ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟

برای هونگچی H9 طیف وسیعی از پیشرانه های ۱.۸ لیتری توربوشارژ، ۲.۵ لیتری شش سیلندر توربو و ۳ لیتری شش سیلندر توربوشارژ ارائه می شود. نسخه ۳ لیتری توربوشارژ این خودرو قادر به تولید قدرتی در حدود ۳۳۷ اسب بحار است که به این ترتیب از این سدان چینی، یک اژدهای رام نشدنی و جذاب می سازد.

هونگچی H9 مدل ۲۰۲۴ چه ابعادی دارد؟

هونگچی H9 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۵۱۳۷، ۱۹۰۴ و ۱۴۹۸ میلی متر است و فاصله محوری آن هم ۳۰۶۰ میلی متر عنوان شده است.

۴.۲ امتیاز از ۱۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.