نسخه مخصوص شورولت کامارو کوپو جان فورس معرفی شد

شورولت کامارو کوپو جان فورس
نمایشگاه خودروهای تیونینگ شده سما در شرف آغاز است. از این رو بسیاری از خودروسازان مطرح جهان نسخه های تقویت شده خاصی را برای سما درنظر گرفته اند. «شورولت» یکی از خودروسازانی است که نسخه ای منحصر به فرد از «کامارو» را برای سما رونمایی کرده است. برای طرف داران شورولت، نام «کامارو کوپو» (Copo) آشنا به نظر می رسد.
شورولت کامارو کوپو جان فورس
خودروی کلاسیک مشهوری که اولین بار در سال ۱۹۶۹ برای مسابقات درگ معرفی شد. شورولت برای سال ۲۰۲۰، تعداد ۶۹ دستگاه (با درنظر گرفتن نسخه مخصوص جان فورس، ۷۰ دستگاه) از کامارو کوپو را تولید می کند اما هیچ کدام از نمونه ها همانند نمونه مشکی مورد بحث ما نیست. این نسخه که به نام «جان فورس» نام گذاری شده است، در آینده در حراجی برت جکسون به فروش خواهد رسید.
شورولت کامارو کوپو جان فورس
جان فورس (John Force) راننده افسانه ای مسابقات درگ NHRA آمریکا است که سابقه ۱۶ بار قهرمانی در این مسابقات را دارد. بدنه خودرو با رنگ مشکی و نقره ای مزین شده است و نام جان فورس با رنگ قرمز در سراسر بدنه دیده می شود. برای ۶۹ نمونه تولیدی، رنگ های سفید، خاکستری و قرمز به همراه ۷ رنگ مخصوص نیز قابل سفارش خواهد بود. شورولت برای این خودرو، دو انتخاب پیشرانه ۵٫۷ لیتری ۸ سیلندر LSX سوپرشارژ و ۷ لیتری تنفس طبیعی را درنظر گرفته است.
شورولت کامارو کوپو جان فورس
همان طور که اشاره شد، نسخه جان فورس به صورت انحصاری برای حراجی برت جکسون اسکاتس دیل در ماه ژانویه درنظر گرفته شده است. تمامی عواید حاصل از فروش این خودرو به نفع خیریه کنار گذاشته می شود. جان فورس در رابطه با کامارو کوپو می گوید: «این یک نمونه جذاب از کامارو کوپو است و من نیز در طراحی خودرو کمک کرده ام. کامارو کوپو خودرویی قدرتمند بود و شکست دادن آن در مسابقه امری دشوار به شمار می رفت اما این نمونه خاص است و برای حمایت از خیریه درنظر گرفته می شود.»


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.