شورولت کامارو Resurrection هنسی رونمایی شد

شورولت کامارو هنسی
هنگامی که «دوج» خودروی دیمن با ۸۴۰ اسب بخار قدرت را معرفی کرد، تیونر «هنسی» با معرفی «کامارو Exorcist» به دوج پاسخ داد. حال هنسی بار دیگر کامارو تقویت شده خود را به روزرسانی کرده و نام آن را Resurrection (احیا) گذاشته است. کامارو ZL1 1LE در حالت عادی ۶۵۰ اسب بخار قدرت تولید می کند اما اکنون هنسی قدرت این خودرو را تا ۱۲۰۰ اسب بخار افزایش داده است.
شورولت کامارو هنسی
هنسی در مرحله اول، پیشرانه LT4 استاندارد را با پیشرانه جدیدتر LT5 تعویض کرده است. این پیشرانه در حالت استاندارد ۷۵۵ اسب بخار قدرت تولید می کند و در کوروت ZR1 نصب شده است. در مرحله بعد، تیونر سیستم هوارسانی به پیشرانه را تقویت کرده و از منیفولد ورودی با ظرفیت بالاتر استفاده کرده است.
شورولت کامارو هنسی
پورت های سوپرشارژر نیز بزرگ تر شده اند تا هوای بیش تری وارد موتور شود. سرسیلندرهای خودرو نیز پورت و پولیش شده اند و با سیستم سوپاپ های جدید هماهنگ شده اند. مشخصات میل سوپاپ به طور قابل توجهی بهبود یافته است. هدرزهای بلند و سیستم اگزوز قدرتی نیز از دیگر تغییرات فنی هستند. سیستم سوخت رسانی نیز بهبود یافته و اینترکولر جدید وظیفه خنک کاری منیفولد را برعهده دارد.
شورولت کامارو هنسی
کاپوت خودرو از جنس فیبرکربن ساخته شده و ورودی های هوای بیش تری را در خود جای داده است. خریداران می توانند دو انتخاب جعبه دنده ۶ دنده دستی یا ۱۰ دنده اتوماتیک را سفارش دهند. در جعبه دنده اتوماتیک، پک کلاچ و مبدل گشتاور نیز
به روزرسانی شده اند. اگر خریداران جعبه دنده ۶ دنده دستی را سفارش دهند، کلاچ Centerforce با تحمل بالا را دریافت خواهند کرد.
شورولت کامارو هنسی
باوجود این ویژگی های فنی، شورولت کامارو Resurrection هنسی در مدت زمانی کم تر از ۲٫۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می رسد. بدین ترتیب، کامارو Resurrection می تواند در ۹٫۳ ثانیه مسیر ۴۰۰ متری پیست درگ را با سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت طی کند. بیشینه سرعت نیز به ۳۵۲ کیلومتر بر ساعت می رسد و هنسی خودرو را با گارانتی یک ساله با ۱۲ هزار مایل مسافت عرضه خواهد کرد. هنسی تنها ۲۴ دستگاه از کامارو Resurrection را تولید می کند و هر کدام از نمونه ها بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ هزار دلار قیمت خواهند داشت. این خودرو هم اکنون در نمایشگاه خودروهای تیونینگ شده سما به نمایش در آمده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.