شورولت کامارو والکایریا تیونینگ برادران رینگ معرفی شد

شورولت کامارو والکایریا
تیونر «برادران رینگ» به معرفی خودروهای عضلانی خارق العاده شهرت دارند. برادران رینگ (Ring Brothers) به تازگی «شورولت کامارو مدل ۱۹۶۹» با لقب والکایریا (Valkyrja) را در نمایشگاه سما رونمایی کردند.
به گفته تیونر، این بلندپروازانه ترین پروژه آن ها تا امروز است. پیشرانه ۴۱۶ کیوبیک اینچی LS3 خودرو توسط تیم “Wegner Motorsports” تقویت شده و با استفاده از سوپرشارژر ۲٫۹ لیتری ویپل (Whipple) 800 اسب بخار قدرت تولید می کند.
شورولت کامارو والکایریا
انتقال قدرت توسط جعبه دنده تقویت شده ۶ دنده ترمک (Tremec) به دیفرانسیل ۹ اینچی عقب انجام می گیرد. وظیفه تقویت سیستم تعلیق و شاسی خودرو نیز به تیونر دیترویت اسپید محول شده است. برادران رینگ برای جذابیت بیش تر بدنه کامارو ۱۹۶۹، رنگ سبز مخصوص TOTOPKG را درنظر گرفته اند. بسیاری از قطعات بدنه و کابین خودرو از جنس فیبرکربن ساخته شده اند.
شورولت کامارو والکایریا
در بدنه کامارو والکایریا، قطعاتی همچون کاپوت، سقف، آینه های کناری، قاب جلوپنجره و والانس عقب از فیبرکربن ساخته شده اند. بدون شک رینگ های HRE، یکی از جذاب ترین بخش های بدنه محسوب می شوند. زیر کاپوت، در سوپاپ ها و پوشش سوپرشارژر با رنگ قرمز مزین شده اند. برادران رینگ طراحی خروجی های اگزوز را نیز تغییر داده اند و از سیستم اگزوز Super 44 فلومستر استفاده کرده اند.
شورولت کامارو والکایریا
در مراحل تقویت و تولید این خودرو، بسیاری از بخش های بدنه با استفاده از فن آوری روز، اسکن سه بُعدی و نرم افزارهای CAD و دستگاه های CNC، طراحی و تولید شده اند.
شورولت کامارو والکایریا
به گفته مایک رینگ: «ما هر سال تلاش می کنیم و کارمان را بهبود می بخشیم. بسیاری از قطعات مورد استفاده در این پروژه همانند دسته دنده، دستگیره های در و دستگیره های شیشه به صورت جداگانه قابل سفارش هستند. اگر قادر به سفارش خودرویی مثل والکایریا نیستید، می توانید آن را با چنین قطعاتی به روزرسانی کنید.»
شورولت کامارو والکایریا
والکایریا تلفظ قدیمی کلمه والکایری، زن افسانه ای است که برخی سربازان را به والهالا انتقال می داد. مالک بلژیکی خودرو نام والکایریا را برای شورولت کامارو ۱۹۶۹ خود درنظر گرفته است.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motorious

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.