ویتامین K در کالبد بی‌وای‌دی اس۶

پاسخ به تمام تعهدات معوقه کارمانیا تا پایان هفته
آسایش و آرامش در هنگام رانندگی، بخصوص در سفرهای طولانی مدت یکی از مهمترین فاکتورهای رفاه سرنشینان یک خودرو خانوادگی است. این مزیت گرچه در بعضی سدان‌های موجود در بازار داخلی کشور مشاهده می‌شود، اما در کراس‌اوورها کمتر به چشم می‌خورد. البته باید اشاره داشت که کراس‌اوورها به دلیل ارتفاع بیشتر نسبت به خودروهای سدان، هندلینگ ضعیف‌تری را ارائه می‌دهند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بی‌وای‌دی اس۶ اما از این قاعده مستثنی است. این خودرو سربلند از هر جهت خودروسازی کارمانیا به لطف بهره‌مندی از سیستم تعلیق مک‌فرسون در محور جلو و اتصال سه مفصلی در محور عقب نه تنها کیفیت سواری کاملاً متفاوتی را به معرض نمایش می‌گذارد، بلکه سرنشینان عقب نیز برخلاف سایر رقبای موجود در این کلاس به هیچ عنوان مشکل حرکت طولی و عرضی ناگهانی را در مانورها نخواهند داشت. البته باید به نقش بسیار پر رنگ شاسی منحصر به فرد بی‌وای‌دی اس۶ نیز اشاره داشت. این شاسی مونوکوک الهام گرفته شده از پلت‌فرم سری K کمپانی تویوتا است که محصولاتی چون نسل‌های گوناگون لکسس RX، ES، Highlander و کمری بر روی آن شکل گرفته‌اند. شاسی یکپارچه بی‌وای‌دی اس۶ با ۹۷۵ نقطه جوش قطعات را در برمی‌گیرد. این شاسی که با روش‌های ریخته‌گری-فورجینگ و هیدروفورمینگ به تولید می‌رسد یکی از مهمترین عوامل راحتی در سواری و نرمی در هنگام عبور خودرو از ناهمواری‌ها است.
این سیستم تعلیق نه تنها در سفرهای چندین هزار کیلومتری قبلی بسیار خوش درخشید، بلکه در این سفر ۶۰۰ کیلومتری هم در تمامی راه‌ها، تست‌ها را با سربلندی پشت سر گذاشت. چه در هنگام عبور از چاله‌های ایجاد شده در مسیر جاده‌ای و چه در زمان مواجهه ناگهانی با سرعت‌گیرهای مسیرهای بین‌شهری این سیستم تعلیق توانست به خوبی از پس جذب ضربات وارد شده به کابین برآید. البته این نرمی و راحتی در مسیرهای ناهموار جنگلی نیز کاملاً مشهود بود. زمانی که حتی با سرعت‌های بالا در مسیر ناهموار جنگلی این سفر ادامه داشت، حتی در مانورهای ناگهانی نیز کوچک‌ترین انحرافی در این خودرو دیده نشد. این سیستم تعلیق همچنین در خط ساحلی نیز به خوبی از پس شن‌های سست ساحلی و دست‌اندازهای متوالی برآمد.
گذشته از این موارد، باید به نحوه ورود و خروج سهل و آسان سرنشینان عقب و نحوه قرارگیری صندلی‌های عقب بی‌وای‌دی اس۶ نیز اشاره داشت. به دلیل اینکه صندلی‌های عقب اس۶ برخلاف سایر رقبای موجود در بازار داخلی بر روی محور عقب قرار نگرفته است، سرنشینان عقب جلوتر از این محور بر روی صندلی قرار می‌گیرند و به دلیل در معرض قرار نگرفتن ضربات وارده بر سیستم تعلیق، راحتی و آسایش بیشتری را نسبت به سایر خودروهای هم رده خود تجربه می‌کنند.
شاسی‌بلند ۵ ستاره خودروسازی کارمانیا با بهره‌مندی از به روزترین سیستم تعلیق، بالاترین کیفیت سواری را به سرنشینان خود ارائه می‌دهد.

روابط عمومی شرکت کارمانیا

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.