ارزان قیمت های پژو با چه عددی معامله می شوند؟

206 اتوماتیک تولید شده است
در این گزارش به سراغ قیمت خودرو های پژو ارزان قیمت بازار در اردیبهشت ۱۳۹۷ رفته ایم. در چند سال گذشته ثابت شده است که خودروهای اقتصادی پژو فروش بالایی را در رده قیمتی کمتر از ۵۰ میلیون تومان دارند. برای همین است که همچنان خودروهایی چون پژو ۲۰۶، ۴۰۵ و پارس همچنان فروش خوبی را در بازار تجربه می کنند و از طرفی حاشیه سود خوبی را هم برای دلالان دارند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


مدل های مختلف ۲۰۶ چند میلیون تومان معامله می شوند؟

امروز اگر بخواهید یک دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ۲ را با مدل ۱۳۹۷ به صورت صفر کیلومتر در بازار آزاد خریداری کنید، باید هزینه حدود ۳۷ میلیون و ۳۰۰ تا ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را بپردازید. این بهایی است که فروشندگان برای خودروهای آماده تحویل و انتقال سند اعلام می کنند. این در حالی است که قیمت کارخانه ای ۲۰۶ تیپ۲، حدود ۳۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان اعلام می شود.
اگر بخواهید پژو ۲۰۶ را در نسخه تیپ۵ و صفر کیلومتر ۱۳۹۷ خریداری کنید، اعدادی حدود ۴۳ تا ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به شما اعلام می شود. این عددها با توجه به رنگ خودرو، وضعیت سند کارتکس و یا پلاک شده متفاوت است. البته که برخی قیمت ۲۰۶ تیپ۵ را تا ۴۵ میلیون تومان هم اعلام می کنند. اما در مجموع قیمت معامله ای این خودرو هاچبک دنده ای حدود ۴۴ میلیون تومان است. ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۶ تیپ۵ را ۳۹ میلیون و ۲۳۷ هزار تومان اعلام کرده است.
اما اگر بخواهید پژو ۲۰۶ صندوقدار را به صورت صفر کیلومتر مدل ۱۳۹۷ تهیه کنید، به غیر نسخه TU5 و یا همان تیپ V8 نسخه ای دیگری در بازار وجود ندارد. این خودرو در نسخه صفر کیلومتر برای تحویل فروی یک روزه قیمت ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را دارد و برخی هم تا ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان این خودرو را خریداری کرده اند. چندی پیش ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۶ صندوقدار V8 را ۳۹ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان اعلام کرد.


از بازار پژو پارس چه خبر؟

پژو پارس هم که به عنوان یک سدان جوان پسند و محبوب بازار همچنان باقی مانده است، با موتور TU5 و با کلاس فنی ۲۸۵۱۵ قیمتی حدود ۴۵ میلیون تومان را در بازار آزاد دارد. گاهی قیمت این خودرو ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هم اعلام می شود. اما عمده معامله های بازار برای پژو پارس حدود ۴۵ تا ۴۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام می شود. پژو پارس LX که موتور TU5 دارد با کد فنی ۲۸۵۱۳ حدود ۷۰۰ هزار تومان از مدل فولتر ۲۸۵۱۵ ارزانتر است. در نظر داشته باشید که ایران خودرو قیمتی رسمی پژو پارس سال را در دو تیپ مختلف حدود ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده است.
پژو پارس سال معمولی با همان موتور ۱.۸ لیتری قیمت حدودی ۴۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان را در بازار دارد. این خودرو قیمت رسمی ۳۸ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان را در شرکت دارد.


محبوب بی حاشیه، پژو ۴۰۵، چند میلیون تومان شده است؟

پژو ۴۰۵ هم در تیپ SLX با موتور TU5 قیمتی حدود ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۳۶ میلیون تومان را در بازار دارد. نکته مهم در خرید این خودرو از دلالان این بوده که بسیاری از فروشندگان قیمتی حتی کمتر از ۳۴ میلیون تومان را به شما اعلام می کنند، اما در واقعیت خودرویی وجود ندارد و قرار است که طی هفته های آتی خودرو به دست شما برسد. در اصل این افراد که برای جذب سرمایه به آگهی های اینترنتی روی آورده اند، حواله را به شما می فروشند. قیمت پژو ۴۰۵ تیپ SLX از جانب ایران خودرو ۳۲ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان اعلام شده است.
اما اگر بخواهید پژو ۴۰۵ را در نسخه ساده ۱.۸ لیتری خریداری کنید، باید هزینه حدود ۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۳۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی را پرداخت کنید. این خودرو اقتصادی به تازگی قیمت رسمی ۳۰ میلیون و ۸۱۱ هزار تومانی را به خود اختصاص داده است.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.