لکسوس RX350 با تریم بلک لاین معرفی شد + تصاویر

لکسوس RX350 با تریم بلک لاین

پس از معرفی نسخه «بلک لاین لکسوس ES» در هفته گذشته، اکنون «RX بلک لاین» نیز رونمایی شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شرکت «لکسوس» به تازگی تریم جدیدی را برای کراس اوور “RX” خود معرفی کرده است. تریم بلک لاین برمبنای مدل F Sport RX طراحی شده و در قسمت های مختلف بدنه و کابین از رگه های تیره بهره می برد. تریم جدید لکسوس در دو نوع “RX350” و “RX450” به بازار عرضه می شود. از جمله ویژگی های ظاهری متفاوت لکسوس RX می توان به قاب های مشکی جلوپنجره و ورودی های هوا، زه های پلاستیکی تیره دور بدنه، رینگ های ۲۰ اینچی تیره، رکاب های تیره و برچسب های قسمت کناری بدنه اشاره کرد.

لکسوس RX350 با تریم بلک لاین

در قسمت کابین خودرو نیز تغییرات ظاهری محدودی را شاهد هستیم که شامل تریم آلومینیومی، صندلی های مشکی چرمی و دوخت آبی رنگ روی داشبورد و کف پایی ها می شوند. خریدارانی که نسخه جدید لکسوس RX را سفارش دهند، یک کیف مسافرتی دوتکه ساخت Zero Halliburton را دریافت می کنند.

ویژگی های فنی

لکسوس RX350 با تریم بلک لاین

مشخصات فنی لکسوس RX بلک لاین نسبت به نسخه استاندارد تغییری نکرده است. بنابراین نسخه RX350 از پیشرانه ۳٫۵ لیتری ۶ سیلندر با ۲۹۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۲ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. انتقال قدرت توسط جعبه دنده ۸ سرعته خودکار به دیفرانسیل جلو صورت می گیرد. سیستم انتقال قدرت به تمامی چرخ ها نیز به صورت آپشنال قابل سفارش است. با این مشخصات فنی، لکسوس RX350 در مدت زمان ۷٫۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. بیشینه سرعت خودرو نیز در عدد ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

لکسوس RX350 با تریم بلک لاین

 تریم RX450h هیبریدی نیز با تریم بلک لاین قابل سفارش خواهد بود. مشخصات فنی این نسخه از پیشرانه ۳٫۵ لیتری ۶ سیلندر و سه موتور الکتریکی تشکیل شده است. موتورهای الکتریکی این خودرو به وسیله بسته باتری نیکل متال تغذیه می شوند. در این حالت، بیشینه قدرت لکسوس RX450h به ۳۰۸ اسب بخار می رسد. سرعت گیری از حالت سکون تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز در مدت زمان ۷٫۹ ثانیه انجام می گیرد.

لکسوس RX350 با تریم بلک لاین

 تنها ۱۰۰۰ دستگاه از تریم جدید بلک لاین برای لکسوس RX تولید می شود که از این تعداد، ۷۵۰ دستگاه از پیشرانه بنزینی و ۲۵۰ دستگاه از پیشرانه هیبریدی بهره می برند. قیمت درنظر گرفته شده برای نسخه RX350 از ۵۰٫۶۳۵ دلار و برای نسخه RX450h بلک لاین از ۵۱٫۸۸۵ دلار آغاز می شود.

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: Carscoops

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.