سیتروئن C4L جدید معرفی شد

سیتروئن C4L جدید معرفی شد
کمپانی سیتروئن که C4L را برای عرضه در برخی بازارها به تولید می رساند، حال نمونه جدید و فیس لیفت این سدان را معرفی کرده و قرار است بزودی عرضه آن آغاز شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سیتروئن C4L بیشتر در خط تولید دانگ فنگ-سیتروئن تولید می شود و هدف اصلی عرضه این سدان، بازار چین اعلام شده است. سیتروئن C4 خودرویی بود که سال ها در بازار اروپا حضور داشت و گروه PSA تصمیم گرفتن تا فروش اصلی نمونه سدان این خودرو را به بازارهای نوین اختصاص دهند. حتی قرار بود که سیتروئن C4L به بازار ایران بیاید و سایپا سیتروئن مسئول عرضه آن باشد.
اما حال بعد از گذشت چندین سال، کمپانی سیتروئن تغییراتی را در این سدان اعمال کرده است. پیش از این کمپانی سیتروئن فیس لیفت های مختلفی را برای C4L ارائه داده بود و این بار در سال ۲۰۱۹، تغییراتی را در کابین و امکانات آن لحاظ کرده است. سیتروئن C4L در بحث ظاهر بیرونی تفاوت محسوسی با نمونه قبلی ندارد. اما در بخش کابین با تغییرات اساسی همراه شده و تا حد زیادی سبک جدید سیتروئن در آن دیده می شود. به عنوان مثال طرح جدید رو دری های C4L مطابق با خودروهایی چون سیتروئن C3 و C5 ایر کراس است و تریم داخلی چند رنگ، به جذابیت این خودرو افزوده است.
اما یکی از نکات عجیب نمونه جدید سیتروئن C4L این است که با اضافه شدن برخی امکانات جدید، دیگر تعدادی از آپشن های قبلی در این سدان دیده نمی شود. به عنوان مثال C4L مدل ۲۰۱۹ به ترمز پارک برقی، تریم داخلی چرم جدید، داشبور جدید، نمایشگر ۹ اینچی هوشمند لمسی، پنل تعویض دنده جدید و… مجهز است. اما دیگر خبری از سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه در آن نیست و C4L جدید به تهویه اتوماتیک تک کاناله مجهز است. همچنین طرح غربیلک فرمان این خودرو نسبت به نمونه های قبلی ساده تر شده و تا حد زیادی جذابیت این قطعه نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است.
کمپانی سیتروئن در حال حاضر C4L مدل ۲۰۱۹ را با پیشرانه های مختلف به بازار عرضه می کند و مشتریان می توانند با ۱۳۶ تا ۱۶۷ اسب بخار قدرت این خودرو را داشته باشند.


پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.