سه خودروی جدید به فهرست کیفی ISQI اضافه شدند

سیتروئن C3
در آخرین گزارش کیفی محصولات تولید داخل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، در کنار حذف برخی خودروهای مونتاژی از بررسی های خرداد ۹۸ برخی محصولات جدید نیز برای اولین بار مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر اساس گزارش کیفی خرداد ۹۸ شرکت ISQI، محصولاتی چون چری تیگو ۵، چری آریزو ۵ و رنو ساندرو در فهرست آماری دیده نمی شوند. اما خودروهایی جدید برای اولین بار توسط ISQI بررسی شده اند و حال می بینیم که نام سیتروئن C3، پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک و پژو پارس اتوماتیک در آخرین گزارش این شرکت قرار دارد.
طبق جدول های منتشر شده سیتروئن C3 در سطح قیمتی دوم با ۵ ستاره کیفی در جایگاه دوم این بخش قرار گرفته و تنها با کمی اختلاف پس از پژو ۲۰۰۸، دومین محصول با کیفیت در این بازه قیمتی است. البته که ISQI ملاک قیمتی خود را بر اساس قیمت رسمی خودروها تعیین کرده و اگر بخواهیم معیار را طبق بازار آزاد در نظر بگیریم، جا دارد تا خودروهایی چون C3 و ۲۰۰۸ به سطح قیمتی اول بروند.
پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک هم در سطح قیمتی چهارم با ۴ ستاره کیفی پس از خودروهای تولیدی رنو در خرداد ۹۸ قرار گرفته و جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.
پژو پارس اتوماتیک هم که در ایران خودرو کرمانشاه (صحنه) تولید می شود، با ستاره کیفی پس از سایپا کوییک در جدول گزارش دیده می شود و جایگاه شانزدهم کیفیت را در سطح قیمتی چهارم دارد.
شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای آشنایی بیشتر با این خودروها ویدیوی تست و بررسی سیتروئن C3 و ویدیوی تست و بررسی پژو ۲۰۷i صندوقدار را با کلیک بر روی لینک ها تماشا نمایید.
گزارش کیفیت خرداد 98
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.