حکم های دستگاه قضایی برای برخی مدیران خودرویی؛ حبس تا اعدام!

حکم های دستگاه قضایی برای برخی مدیران خودرویی؛ حبس تا اعدام!
شب گذشته در برخی محافل خودرویی، خبرهایی در خصوص برخورد شدید دستگاه قضا با مفسدان فعال در صنعت و بازار خودروی کشور بازتاب پیدا کرد. البته که هنوز دستگاه محترم قضایی کشور، به صورت رسمی این اطلاعات را منتشر نکرده است. اما آن طور که از منابع آگاه به گوش می رسد، گویا حبس های سنگین و حکم صریح اعدام در انتظار بسیاری از مدیران خودرویی کشور است.

مدیران 777 مدیران 777

خبرهای اولیه نشان از این دارند که گویا مدیران ارشد یکی از واردکنندگان بزرگ کشور بازداشت شده اند. همچنین یکی از اعضای خانواده های مطرح واردات خودرو به کشور، در حال حاضر در بازداشت و مرحله ی رسیدگی قضایی به سر می برد. از سویی دیگر، یکی از بزرگترین فعالان در واردات خودروی کشور که با چند برند در بازار حضور دارد، روز گذشته حکم مفسد فی الارض خود را دریافت کرده و گویا منتظر جاری شدن حکم اعدام خود است. همچنین مدیر زیر دست این فرد به نام که در مقام مدیرعاملی یکی از شرکت های واردکننده است، به هشت سال حبس محکوم شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

گفت و گوهای انجام شده در شب گذشته میان مدیران ارشد خودرویی حاکی از آن است که در شرایط فعلی دستگاه محترم قضایی برخورد قاطعانه ای با مفسدان بازار خودرو دارد. حال باید منتظر باشیم و بیینیم که آیا این اطلاعات توسط سخنگوی قوه ی قضایی اعلام می شود و می توان به صورت رسمی نام افراد منتظر برای مجازات را اعلام کرد یا خیر؟

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.