توقف تولید دانگ فنگ H30 کراس ادامه دارد – گزارش تولید آبان ۹۸

دانگ فنگ H30 کراس
با اعلام آمار تولید ایران خودرو در سامانه «کدال» مشخص است که برای سومین ماه پیاپی، تولید دانگ فنگ H30 کراس (اچ سی کراس) هم چنان متوقف بوده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر اساس اطلاعات موجود، از شهریور ماه ۱۳۹۸ تولید دانگ فنگ H30 کراس در ایران خودرو متوقف شده و حال تا پایان ۳۰ آبان ۹۸ هم این خودرو به خط تولید بازنگشته است. این اتفاق در حالی در گزارش بورسی ایران خودرو ثبت شده که هنوز مدیران این شرکت، به صورت رسمی توقف تولید محصولات دانگ فنگ را اعلام نکرده اند و از سویی همچنان دانگ فنگ خود را فعال در بازار ایران می داند.
دانگ فنگ H30 کراس که روزگاری به عنوان یکی از پرفروش ترین چینی های بازار ایران بود، حال با توقف تولید خود به افزایش قیمت این هاچ بک کراس چینی در بازار آزاد دامن زده است. در روزهای گذشته، این خودرو با مدل ۱۳۹۸ و رینگ های فولادی به قیمت ۱۵۰ تا ۱۵۴ میلیون تومان خرید و فروش شده است.
دانگ فنگ H30 کراس (اچ سی کراس) یک خودروی هاچ بک کراس چینی است که در بازار ایران با پیشرانه TU5 عرضه می شود. ۱۰۵ اسب بخار با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر پیشرانه ۱٫۶ لیتری این خودرو از طریق جعبه دنده ۴ سرعته استپ گیت «آیسین» به چرخ های جلو منتقل می شود. چهار کیسه هوا، سانروف، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، کامپیوتر سفر، تریم داخلی پارچه ای دو رنگ، سیستم تهویه اتوماتیک، شیشه ها و آینه های برقی و… از جمله ویژگی های H30 کراس به حساب می آید.
شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای آشنایی بیشتر با این خودرو با کلیک بر روی لینک ها ویدیوی تست و بررسی دانگ فنگ H30 کراس و ویدیوی شتاب دانگ فنگ H30 کراس را تماشا نمایید.
آمار تولید ایران خودرو


پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.