توضیح مدیران خودرو در خصوص فهرست قیمت جدید محصولاتش

توضیح مدیران خودرو در خصوص فهرست قیمت جدید محصولاتش
پس از انتشار فهرست افزایش قیمت محصولات ام وی ام و چری در رسانه های مختلف، شرکت مدیران خودرو نسبت به اعلام این اعداد جدید واکنش نشان داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گفته ی مدیران این شرکت، مدیران خودرو افزایش قیمتی را برای محصولات خود اعمال نکرده و همچنان خودروهایش را با همان قیمت سابق در اختیار مشتریان می گذارد. با توجه به اینکه این شرکت در شرایط فعلی تنها فروش نقدی را در دستور کار خود دارد، بحث فروش اقساطی محصولات ام وی ام و چری به دو شرکت لیزینگی به نام های “لیزینگ ملت” و “خودران وفا” سپرده شده است.
این دو شرکت که وظیفه ی فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو را بر عهده دارند، در روزهای گذشت برنامه های فروش اعتباری خودروهای مختلف این شرکت را اعلام نموده اند و در کنار اعلام طرح های مختلف، قیمت مبنای خودروها را هم بر اساس محاسبات خود لحاظ نموده اند. به گفته ی مدیران شرکت مدیران خودرو، مجموعه های لیزینگی همیشه هزینه ای را برای خدمات خود در نظر می گیرند و به قیمت مصوب شرکت اضافه می کنند. برای همین عددی که در طرح های فروش اقساطی این دو شرکت اعلام شده است، مجموع بهای رسمی خودرو و نرخ خدماتشان بوده و اعلام این اعداد ارتباطی به شرکت مدیران خودرو ندارد.
با پیگیری های پایگاه خبری اسب بخار مشخص شد که در حال حاضر مدیران خودرو محصولات ام وی ام و چری را با قیمت های قبلی به صورت فروش نقدی در اختیار مشتریان می گذارد و اعداد اعلام شده برای فروش اقساطی توسط این شرکت تعیین نشده است.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.