بیسو T7؛ سومین خودروی تولیدی “سیف خودرو”

بیسو T7؛ سومین خودروی تولیدی "سیف خودرو"
در هفته ی جاری مدیران شرکت “سیف خودرو” اصحاب رسانه را به بازدید از خط تولید خود دعوت کردند و در طی این مراسم، خبر ورود بیسو T7 را در سال ۱۳۹۸ به بازار ایران اعلام نمودند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


پیش از این یادآوری می شود که شما مخاطبان می توانید با کلیک بر روی لینک ها، ویدیوی تست و بررسی بیسو T3، ویدیوی معرفی بیسو T5 و ویدیوی شتاب بیسو T3 را تماشا نمایید.

به گفته ی مدیران سیف خودرو، طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا بیسو T7 در نمایشگاه خودروی شیراز ۹۸ به بازار کشور معرفی گردد و در سال آینده، این خودروی کراس اوور کوپه به خط تولید این کارخانه ی خودروسازی در ایران بپیوندد. در حال حاضر شرکت سیف خودرو تولید بیسو T3 را در کارخانه ی مرتب خودروی تهران آغاز کرده و قرار است که در هفته های جاری بیسو T5 هم به این خط تولید اضافه شود. این شرکت در سال گذشته طی قراردادی، کارخانه ی مرتب خودرو را به مالکیت خود در آورد و چند وقتی است که با تجهیز و به روزرسانی این واحد تولیدی، مونتاژ محصولات بیسو را در تهران آغاز نموده و برنامه دارد تا کارخانه ی خودروسازی دیگری را تا تابستان ۹۸ در کاشان به مرحله ی بهره برداری و تولید برساند.
بیسو T7؛ سومین خودروی تولیدی "سیف خودرو"
بیسو T7 سومین کراس اوور و شاسی بلند این کمپانی تازه تاسیس چینی شناخته می شود که قرار است از چند ماه دیگر فروش رسمی آن در بازارهای هدف بیسو آغاز شود. این خودرو بر اساس یک شاسی بلند کوپه طراحی و ساخته شده و در حال حاضر هم تست و بررسی جاده ای آن در برخی کشورهای مختلف به مراحل پایانی خود نزدیک شده است. با اینکه هنوز معرفی رسمی برای بیسو T7 اتفاق نیافتاده است، اما برخی رسانه های خارجی تصاویر آتلیه ای و گرافیکی آن را منتشر کرده اند و برخی اطلاعات فنی آن را بر روی وبسایت های خود بارگذاری کرده اند. آن طور که مشخص است، کراس اوور کوپه ی بیسو به شکل کامل مبنای طراحی اروپایی و آلمانی را در پیش گرفته و کابین آن به استانداردها و اصول خودروهای آلمانی نزدیک شده است.
به گفته ی برخی منابع، بیسو T7 به یک پیشرانه ی ۳ لیتری ۶ سیلندر مجهز خواهد بود. اما برای برخی کشورها همچون ایران، امکان سفارش گذاری آن با پیشرانه ی دو لیتری توربو ۱۹۷ اسب بخار وجود دارد. با توجه به نصب جعبه دنده ی اتوماتیک ۸ سرعته ی AT بر روی بیسو T5، احتمال آن زیاد است که از این سری جعبه دنده، بر روی T7 هم استفاده شود. همچین بر اساس تصاویر، گویا امکان سفارش گذاری این خودرو در نسخه ی دو دیفرانسیل نیز وجود دارد.
با توجه به سطح امکانات و سابقه ی بیسو در ساخت T3 و T5، احتمال آن زیاد است که نمونه ی دو لیتری T7 با قیمتی حدود ۲۰ تا ۲۷ هزار دلار با توجه به سطح امکانات انتخابی به دست مشتریان برسد. اما هنوز این عدد از جانب کمپانی مادر تایید نشده و باید تا زمان آغاز فروش رسمی آن منتظر عدد دقیق آن و تیپ بندی های رایج بیسو T7 بمانیم.
بر اساس تصاویر منتشر شده مشخص است که این کراس اوور کوپه به امکاناتی نظیر ۶ کیسه ی هوای ۱۰ نقطه ای، رادار خطی و نقطه کور، سیستم تهویه دوگانه ی اتوماتیک، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی و اتوهلد، کنترل سرعت و حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، سانروف، آینه ی حساس به نور، حافظه ی صندلی راننده، صندلی های جلوی برقی، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل، سنسور نور و باران، سه حالت رانندگی، سیستم صوتی و تصویری، دوربین ۳۶۰ درجه، درب صندوق برقی، ساعت آنالوگ، محفظه ی خنک کننده، آینه های تاشو برقی، پاکسازی هوای کابین، سامانه ی یونیزه سازی هوای کابین، پشت آمپر TFT، کامپیوتر سفر، تنظیم VIP صندلی شاگرد از ردیف دوم، استارت دکمه ای، هدآپ و… مجهز است.


پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.