ابرخودروی مسابقه ای بوگاتی پیش از معرفی رسمی شکار شد

ابرخودروی مسابقه ای بوگاتی پیش از معرفی رسمی شکار شد

به تازگی ابرخودروی مسابقه ای جدید «بوگاتی» با ظاهری عجیب در پیست Paul Ricard فرانسه شکار شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

چندی پیش، شرکت بوگاتی با انتشار تیزری از فرم Xشکل چراغ های عقب ابرخودروی جدید خود بسیاری را شوکه کرد. اکنون این خودرو در هنگام آزمایش در پیست Paul Ricard فرانسه با پوشش استتاری شکار شده است. همان طور که مشاهده می کنید، محصول جدید بوگاتی یک ابرخودروی مسابقه ای با ظاهری عجیب است که از خطوط شکسته و زاویه دار فراوان در بدنه بهره می برد.

ابرخودروی مسابقه ای بوگاتی پیش از معرفی رسمی شکار شد

در قسمت جلو دو ورودی هوا در دو سمت سپر قرار گرفته و جلوپنجره نعل اسبی ابعاد کوچکی دارد. افزون بر این، دو ورودی هوا نیز روی کاپوت خودرو قرار گرفته است. کمی عقب تر، یک اسکوپ هوا روی سقف خودرو دیده می شود که برای تغذیه هوا به داخل پیشرانه درنظر گرفته شده است. به منظور بهبود آیرودینامیک بدنه و شکست هوا برای چسبندگی بیش تر، یک تیغه عمودی به شکل دُم ماهی روی سقف تعبیه شده است.

ابرخودروی مسابقه ای بوگاتی پیش از معرفی رسمی شکار شد

 در انتهای رکاب ها نیز ورودی هوا برای خنک کاری لاستیک ها و سیستم ترمز دیده می شود. عجیب ترین قسمت خودرو از نظر طراحی، بخش عقب آن است که طراحی منحصر به فردی دارد. در نگاه اول، گرافیک Xشکل چراغ ها نظر بیننده را به خود جلب می کند.

ابرخودروی مسابقه ای بوگاتی پیش از معرفی رسمی شکار شد

در قسمت میانی، سیستم اگزوز تشکیل شده از چهار خروجی قرار گرفته و در قسمت زیرین، یک دیفیوزر بزرگ و عریض نصب شده است. هنوز مشخص نیست که آیا چرخ های عقب در نسخه تولیدی نیز به صورت باز (Open Air) طراحی خواهند شد یا خیر. تکمیل کننده بدنه آیرودینامیکی ابرخودروی مسابقه ای و جدید بوگاتی، یک باله عریض و تهاجمی با دو تیغه عمودی در دو سمت بدنه است.

ابر خودرو بوگاتی

 با وجود این که تاکنون هیچ گونه اطلاعاتی از مشخصات فنی خودرو به بیرون درز نکرده است، اما با مشاهده ویدیو می توان حدس هایی را به میان آورد. با توجه به صدای خودرو می توان گفت که ابرخودروی جدید بوگاتی از پیشرانه احتراق داخلی بهره می برد. تنها پیشرانه کنونی بوگاتی از نوع ۸ لیتری ۱۶ سیلندر با چهار توربوشارژ است که در مدل شیرون، ۱۴۷۹ اسب بخار قدرت تولید می کند.

تاکنون مشخص نشده که بوگاتی این خودرو را با چه هدفی معرفی خواهد کرد، اما می توان حدس زد که با یک ابرخودروی گران قیمت و بسیار کمیاب روبه‌رو خواهیم بود.

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: Carscoops

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.