آئودی A4 2020 با تغییرات اساسی ظاهری معرفی شد

آئودی A4 2020، تغییرات اساسی ظاهری
کمپانی آئودی سه مدل از سری A4 را با طراحی جدید برای سال ۲۰۲۰ معرفی کرده است که با مقایسه با نسل قبلی این خودرو طراحی بسیار متفاوتی دارد.
آئودی A4 2020 با شش موتور مختلف عرضه می شود. این موتور ها توان تولید ۱۴۸ اسب بخار تا ۳۴۲ اسب بخار قدرت را دارند که در بین آنها سه موتور با سیستم هیبرید دیده می شود و شما با توجه به سلیقه و بودجه می توانید از بین آنها انتخاب کنید. بر اساس گفته های این خودروساز، A4 می تواند ۰ تا ۱۰۰ کیلمتر بر ساعت را در مدت ۴٫۸ ثانیه طی کند. همچنین حداکثر سرعت این خودرو بر روی ۲۵۰ کیلمتر بر ساعت محدود شده است. قیمت پایه این خودرو ۳۵٫۹۰۰ یورو اعلام شده است.
آئودی، شرکت خودروسازی آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس است که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات آلمان قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه ۸ کشور اروپایی مستقر هستند، تولید می نماید. شرکت آئودی در سال ۱۹۰۹ توسط آگوست هورش و در شهر تسویکاو آلمان تأسیس شد. این شرکت از سال ۱۹۶۴ یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولکس‌واگن به‌شمار می آید. آئودی همراه با مرسدس بنز و ب ام و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند و به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان شناخته می شوند.
شما را به دیدن ویدیوی نگاه نزدیک به آئودی A4 2020 دعوت می کنم.

مدیران 777 مدیران 777

پایگاه خبری اسب بخار
علی همایونی

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.