شرایط فروش اقساطی یواز پیکاپ اتوماتیک اعلام شد – اسفند 1400

شرایط فروش اقساطی یواز پیکاپ اتوماتیک اعلام شد - بهمن 1400
شرایط فروش اقساطی یواز پیکاپ اتوماتیک اعلام شد – بهمن ۱۴۰۰

شرکت سروش دیزل مبنا به عنوان تولیدکننده محصولات یواز در ایران، به تازگی شرایط فروش اقساطی و فوری یواز پیکاپ اتوماتیک را اعلام کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، بر اساس این شرایط فروش مشتریان می توانند یواز پیکاپ اتوماتیک را با اقساط ۶ تا ۶۰ ماه و نرخ بهره ۲۱ درصد خریداری کنند. در این طرح فروش خودروها با تحویل فوری به دست خریداران می رسند و مشتریان می توانند رنگ های سفید، آبی و مشکی را برای خودرویشان انتخاب کنند. همچنین مدل خودروهای قابل عرضه در این طرح فروش، ۱۴۰۰ اعلام شده است.

شرایط فروش اقساطی یواز پیکاپ اتوماتیک اعلام شد - بهمن 1400
شرایط فروش اقساطی یواز پیکاپ اتوماتیک اعلام شد – بهمن ۱۴۰۰

یواز پیکاپ اتوماتیک به پیشرانه ۲٫۷ لیتری ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز است که ۱۴۹ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته یواز پیکاپ از نوع AT است و توسط کمپانی پانچ ساخته می شود. اگر دقیق تر بخواهیم بگوییم، جعبه دنده اتوماتیک پاتریوت از سری ۶L50 پانچ پاورگلید استراسبورگ است که با مشارکت جنرال موتورز برای محصولات کادیلاک، شورولت، هولدن و برماک ساخته شد. البته که بعدها این خانواده جعبه دنده با برخی تغییرات ساختاری توسط ZF برای محصولات ب ام و هم مورد استفاده قرار گرفتند.

در پیکاپ اتوماتیک امکاناتی نظیر شیشه های جلو و عقب برقی، دو کیسه هوا، ترمزهای ABS، EBD، BA، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه مدیریت تعادل، قفل دیفرانسیل برقی، شبیه ساز مصنوعی قفل دیفرانسیل، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، کامپیوتر سفر، دوربین عقب، سنسور پارک جلو، سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی با قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه، بلوتوث، رهیاب ماهواره ای، سامانه اضطراری و ارتباطی SOS، هشت بلندگو، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، یخ زدای شیشه جلو، رینگ آلومینیومی، کول باکس، دریچه تهویه ردیف عقب، گرم‌کن صندلی های جلو و عقب، گرم‌کن فرمان، ژیروسکوپ دیجیتال و… وجود دارد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.