شرایط فروش جدید یواز پاتریوت و پیکاپ اعلام شد – شهریور 1400

شرایط فروش جدید یواز پاتریوت و پیکاپ اعلام شد - شهریور 1400
شرایط فروش جدید یواز پاتریوت و پیکاپ اعلام شد – شهریور ۱۴۰۰

شرکت سروش دیزل مبنا که به عنوان تولیدکننده محصولات کار و تجاری هیوندای در ایران شناخته می شود و محصولات یواز روسیه را هم در کارخانه خود مونتاژ می کند، به تازگی شرایط فروش جدید پاتریوت و پیکاپ را ویژه شهریور ۱۴۰۰ اعلام کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در این طرح فروش خودروها به صورت نقدی و با تحویل فوری (سه روز الی هفت روز) به دست مشتریان می رسند. یواز پاتریوت و پیکاپ با مدل ۱۴۰۰ در کارخانه سروش دیزل مونتاژ می شوند و مشتریان می توانند از میان طیف رنگ های تولیدی، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در این طرح فروش قیمت یواز پیکاپ دنده ای ۸۵۰ میلیون تومان و قیمت یواز پاتریوت دنده ای ۸۸۰ میلیون تومان اعلام شده است. لازم به ذکر است که بهای اعلام شده برای این دو محصول با احتساب هزینه شماره گذاری، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه و… است. همچنین در صورت نیاز خریداران این خودروها، امکان سفارش قفل دیفرانسیل الکتریکی محور عقب هم فراهم بوده و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه ۳۵ میلیون تومانی این آپشن را برای خودروهای خود خریداری و در نمایندگی ها نصب نمایند. یواز پاتریوت و پیکاپ به صورت استاندارد شبیه ساز مصنوعی قفل دیفرانسیل را دارند و برای همین قفل دیفرانسیل برقی برای محور عقب به صورت آپشن اختیاری ارائه شده است.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی یواز پاتریوت و پیکاپ در اسب بخار

شرایط فروش جدید یواز پاتریوت و پیکاپ اعلام شد - شهریور 1400
شرایط فروش جدید یواز پاتریوت و پیکاپ اعلام شد – شهریور ۱۴۰۰

نگاهی مختصر به یواز پاتریوت و پیکاپ :

یواز پاتریوت و پیکاپ جز خودروهای Heavy Duty به حساب می آیند و در برخی کشورها در جایگاه خودروهای نظامی قرار دارند. همچنین یکی از مشتریان سروش دیزل مبنا برای این خودروهای روسی، نهادهای نظامی ایران هستند. دو محصول مونتاژی یواز در بازار ایران به پیشرانه ۲٫۷ لیتری ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز هستند که ۱۴۹ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۵ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه توان خود را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو و عقب پاتریوت و پیکاپ یواز می رساند. سیستم انتقال قدرت این خودروهای Heavy Duty دارای حالت کمک سنگین برقی با ضریب فراتر از ۲٫۵ است و همین موضوع سبب گردیده تا این خودروها با توجه به سازه فنی که در اختیار دارند، قابلیت حرکت گشتاوری بالاتری نسبت به رقبا را داشته باشند.

در این خودروها امکاناتی نظیر شیشه های جلو و عقب برقی، دو کیسه هوا، ترمزهای ABS، EBD، BA، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه مدیریت تعادل، شبیه ساز مصنوعی قفل دیفرانسیل، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، کامپیوتر سفر، دوربین عقب، سنسور پارک جلو، سنسور پارک عقب (تنها در پاتریوت) تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی با قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه، بلوتوث، رهیاب ماهواره ای، سامانه اضطراری و ارتباطی SOS، هشت بلندگو، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، یخ زدای شیشه جلو، رینگ آلومینیومی، کول باکس، دریچه تهویه ردیفه عقب، گرمکن صندلی های جلو و عقب، گرمکن فرمان، ژیروسکوپ دیجیتال و… وجود دارد.

در یواز پیکاپ سپر آفرودی در بخش عقب نصب شده و بخش بار نیز با لاینر فابریک پوشانده شده است. همچنین در یواز پاتریوت برای سرنشینان ردیف عقب، قابلیت تنظیم شدت فشار پرتاب باد به صورت الکتریکی وجود دارد.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس های تولیدی: عرفان حمیدی / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.