قیمت جدید خودروهای یواز اعلام شد – فروردین 1402

قیمت جدید خودروهای یواز اعلام شد - فروردین 1402
قیمت جدید خودروهای یواز اعلام شد – فروردین ۱۴۰۲

شرکت سروش دیزل مبنا که یواز پاتریوت و پیکاپ را مونتاژ می کند، به تازگی قیمت جدید این خودروهای روسی و شاسی مستقل را اعلام کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، قیمت اعلام شده برای نسخه های اتوماتیک خودروهای یواز است و پاتریوت و پیکاپ با مدل ۱۴۰۲ به دست خریداران می رسند.

نام خودروقیمت فروردین ۱۴۰۲ (تومان)
یواز پاتریوت اتوماتیک۲.۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰
یواز پیکاپ اتوماتیک۱.۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰

یواز پیکاپ اتوماتیک و پاتریوت اتوماتیک به پیشرانه ۲٫۷ لیتری ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز هستند که ۱۴۹ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۵ نیوتن متر تولید می کنند. جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته یواز پیکاپ و پاتریوت از نوع AT است و توسط کمپانی پانچ ساخته می شود.

در پاتریوت و پیکاپ اتوماتیک امکاناتی نظیر شیشه های جلو و عقب برقی، دو کیسه هوا، ترمزهای ABS، EBD، BA، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه مدیریت تعادل، قفل دیفرانسیل برقی، شبیه ساز مصنوعی قفل دیفرانسیل، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، کامپیوتر سفر، دوربین عقب، سنسور پارک جلو، سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی با قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه، بلوتوث، رهیاب ماهواره ای، سامانه اضطراری و ارتباطی SOS، هشت بلندگو، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، یخ زدای شیشه جلو، رینگ آلومینیومی، کول باکس، دریچه تهویه ردیف عقب، گرم‌کن صندلی های جلو و عقب، گرم‌کن فرمان، ژیروسکوپ دیجیتال و… وجود دارد. در پاتریوت اتوماتیک پنل تهویه ردیف دوم و سنسور پارک عقب هم دیده می شود.

۲.۳ امتیاز از ۱۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.