حضور فردا موتورز در دومین رویداد خودرویی سال

فردا موتورز در نمایشگاه شیراز 1401
فردا موتورز در نمایشگاه شیراز ۱۴۰۱

شیراز به زودی میزبان دومین رویداد بزرگ خودرویی کشور در سال جاری خواهد بود. گروه صنعتی فردا به عنوان یکی از خودروسازان فعال بخش خصوصی در این رویداد حضور دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، بالاخره پس از وقفه برگزاری رویدادها به علت پاندمی کرونا، امسال شاهد برگزاری مجدد نمایشگاه‌ها در عرصه های مختلف هستیم. پس از برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در اردیبهشت ماه و حضور پررنگ خودروسازان، بالاخص فعالان این حوزه در بخش خصوصی، حالا در آغاز فصل تابستان شاهد برگزاری دومین رویداد خودرویی، این بار در شهر شیراز، خواهیم بود.

خودروسازی جوان فردا موتورز، که در طول مدت فعالیت خود روند رو به رشدی را به نمایش گذاشته است، در ابتدای سال جاری از جدیدترین محصول خود در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کرد. این گروه خودروسازی حالا بار سفر بسته است و برای معرفی محصولات خود عازم شیراز خواهد بود.

فردا موتورز در نمایشگاه شیراز 1401
فردا موتورز در نمایشگاه شیراز ۱۴۰۱

از عمده فعالیت های مطرح  شده برای نمایشگاه خودرو شیراز از سوی فردا موتورز می توان به رونمایی FMC M4 برای خودرودوستان شیرازی اشاره کرد. امکان تست خودروهای موجود در سبد محصولات این گروه از دیگر برنامه های فردا موتورز در شیراز خواهد بود.

علاقه‌مندان برای بازدید از محصولات صنایع خودروسازی فردا می توانند در تاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ تیرماه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان مراجعه کنند. فردا موتورز در سالن حافظ غرفه A1 پذیرای مراجعه کنندگان خواهد بود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.