فروش FMC T5 فردا موتورز در بورس کالا

فروش FMC T5 فردا موتورز در بورس کالا
فروش FMC T5 فردا موتورز در بورس کالا

در پی افزایش عرضه محصولات خودروسازان در بورس کالا، شرکت فردا موتورز برنامه دارد تا کراس اوور FMC T5 را در بورس کالا عرضه کند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، شنیده ها حاکی از آن است که فردا موتورز می خواهد تا لوکس ترین کراس اوور خود یعنی T5 را در بورس کالا عرضه کند و شرایط فروش مخصوصی برای این سبک عرضه داشته باشد. در آخرین شرایط فروش FMC T5 قیمت مصوب آن یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان اعلام شد. در این روزها هم قیمت رنگ های مشکی، بژ، قرمز و سبز این کراس اوور مونتاژی بیش از یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در بازار آزاد اعلام می شود. حال فردا موتورز می خواهد تا شرایط فروش مخصوصی را برای بورس کالا داشته باشد و در گام نخست از حضور خود در این فضای عرضه، FMC T5 را بر اساس قیمت پیشنهادی مصرف کنندگان به فروش برساند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی FMC T5 فردا موتورز در اسب بخار

کراس اوور FMC T5 به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژرر مجهز است که ۱۵۶ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. توان این پیشرانه از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلوی T5 می رسد. شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سقف پانورامای برقی، درِ صندوق عقب برقی، سنسور نور، سنسور باران، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل پایداری، نمایشگر لمسی اندروید، تهویه اتوماتیک دوکاناله، سیستم پاکسازی هوای کابین، سیستم یونیزاسیون هوای کابین، فرمان کمکی برقی، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، جلو آمپر دیجیتال با قابلیت شخصی سازی، رادار خطی، نوردهی چراغ ها با چرخش فرمان، نور پردازی متغییر کابین، سامانه پیشگیری از تصادف و اخطار برخورد از جلو، رادار تابلوخوان، نور بالای اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل و… از جمله امکانات FMC T5 فردا موتورز است.

۲.۳ امتیاز از ۱۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.