آتش گرفتن یک دستگاه شاهین در جاده هشتگرد-طالقان

آتش گرفتن سایپا شاهین
آتش گرفتن سایپا شاهین

شب گذشته، یک دستگاه سایپا شاهین در محور هشتگرد-طالقان دچار حریق شد که به دلیل نبود امکانات امدادرسانی و همچنین عدم امکان ارتباط تلفن همراه، این خودرو کاملا سوخت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، یک دستگاه شاهین شب گذشته در محور هشتگرد-طالقان دچار آتش سوزی شد و خوشبختانه سرنشینان آن پس از آتش سوزی از خودرو خارج شدند، اما به دلیل نبود امکانات امدادرسانی و همچنین عدم امکان ارتباط تلفن های همراه، نتوانستند به موقع با آتش نشانی تماس بگیرند و به همین خاطر خودروی مذکور به کلی در آتش سوخت.

هنوز علل این حادثه مشخص نیست و نمی توان گفت که آیا نقص فنی خودرو منجر به این آتش سوزی شده و یا این که عوامل بیرونی حریق را به جان این خودرو انداخته اند. این در حالی است که اگر آتش سوزی به دلیل نقص فنی باشد، ابعاد آن باید به صورت دقیق تری بررسی شود تا بتوان مانع از بروز چنین مواردی شد.

نکته قابل توجه در این میان اما نبود امکانات کافی برای امدادرسانی و یا برقراری ارتباط در این جاده هاست که می تواند خطراتی جدی را برای مسافران به همراه داشته باشد.

در این بین باید به این مساله نیز اشاره کرد که بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، محور هشتگرد-طالقان مسدود است و با این وجود مشخص نیست که این خودروها چگونه در این جاده تردد می کردند.

بنا به اعلام مرکز مدیریت راه های کشور محور هشتگرد-طالقان یکی از محورهای مسدود غیر شریانی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ است که با وجود این اطلاعیه تردد خودروها در این محور جای پرسش دارد و از این رو ابعاد این حادثه باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

۳ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.