شرایط فروش راین R3 اعلام شد – آذر 1401

شرایط فروش راین R3 اعلام شد - آذر 1401
شرایط فروش راین R3 اعلام شد – آذر ۱۴۰۱

شرکت خودروسازان راین دومین شرایط فروش راین R3 را با قیمت قطعی و تحویل فوری اعلام کرد. دومین مرحله عرضه این خودروی اقتصادی، سه شنبه مورخ اول آذر ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در این شرایط فروش راین R3 با قیمت قطعی ۴۴۹ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روز کاری به دست خریداران می رسد. همچنین رنگ های سفید، خاکستری، مشکی و نقره ای R3 در این طرح فروش عرضه می شوند.

R3 یک هاچ بک کراس به حساب می آید و در جایگاه یک محصول اقتصادی قرار می گیرد. این خودرو ارزان ترین محصول اتوماتیک در بخش خصوصی است و از نظر توانایی فنی هم در جایگاه یک خودروی اکونومی حضور دارد. R3 به پیشرانه ۱.۳ لیتری ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی و VVT مجهز است و ۹۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۱۶ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی جاتکو توان را به چرخ های جلوی هاچ بک R3 می رساند. این خودرو وزن ۱۰۶۰ کیلوگرم را دارد و با این پیشرانه می تواند به حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت می رسد. باک R3 نزدیک به ۴۱ لیتر حجم دارد و مصرف سوخت آن در حالت ایده آل ۷.۱ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است.

راین R3 در بحث امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه قابل قبولی قرار دارد. فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور باد تایرها، سانروف برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر ۹ اینچی لمسی اندروید، دو کیسه هوا، تهویه دستی الکتریکی و… مجهز است.

۴.۳ امتیاز از ۱۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.