جزییات عرضه کینگ لینگ تاگا و برنامه های خودروسازی پادرا

عرضه کینگ لینگ تاگا
عرضه کینگ لینگ تاگا

ایسوزو کینگ لینگ تاگا جدیدترین پیکاپ دو دیفرانسیل و آفرودی بازار است که به زودی از سوی صنایع خودروسازی پادرا به بازار عرضه می شود. در این گفت‌وگو به سراغ مدیر بازاریابی و روابط عمومی این شرکت رفته ایم و در مورد جزییات عرضه تاگا پرسش هایی را مطرح کرده ایم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، کیارش افشاریان، مدیر بازاریابی و روابط عمومی گروه پادرا در پاسخ به این که چرا پادرا اولین قدم را با پیکاپ تاگا برداشته است گفت: «قطعاً انتخاب یک پیکاپ متفاوت در بازار به شدت رقابتی این کلاس، بدون علت و تنها برای عرضه یک محصول نبوده است.»

مدیران 777 مدیران 777

تحلیل رفتار بازار و خریداران پیکاپ در سالی که گذشت به وضوح نشان می دهد که تقاضا برای خرید پیکاپ همچنان بالاست.

وی تصریح کرد: «تا پیش از ممنوعیت واردات، بازار کراس اوورها به شدت داغ شد، اما پس از افزایش بدیع قیمت ها، نوع نگاه به این سگمنت از خودروها تغییر کرد و به زبان دیگر، حس و نگاه وانت سواری نسبت به این خودروها کم‌رنگ شد و در شرایط کنونی، داشتن این نوع خودرو به یک سبک زندگی متفاوت از جامعه تبدیل شده است.»

تجربه و سابقه این شرکت نشان می دهد که پیکاپ تاگا براساس هدف گذاری ها و مطالعات بازار انتخاب شده است.

عرضه کینگ لینگ تاگا
عرضه کینگ لینگ تاگا

این فعال بخش خصوصی خودروسازی در ادامه تسریع کرد: «گروه پادرا از جمله شرکت های باسابقه در زمینه واردات خودرو به شمار می آید. این شرکت فعالیت خود را از سال ۲۰۰۸  با واردات خودرو سواری آغاز و در ادامه با توجه به برنامه های توسعه محور به منظور گسترش کسب و کار خود در سال ۲۰۱۲ با اخذ نمایندگی کامیون های داف پا به عرضه خودروهای سنگین گذاشت و در سال ۲۰۱۴ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش تاترا یکی از معتبرترین و قدرتمندترین برندهای اروپایی خودرو سنگین را کسب کرد.»

در ادامه، این شرکت با گذشت ۱۵ سال فعالیت مستمر پیرو اهداف تعیین شده، پادران موتور را تأسیس و قدم به عرضه خودروهای سواری، پیکاپ تاگا نمود. لازم به ذکر است گروه پادرا طبق خط مشی های خود، از ابتدای سال گذشته اقدام به تأسیس و احداث کارخانه خود واقع در شهرستان گرمسار کرده است و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری این کارخانه احداث و به بهره برداری برسد.

رشد و تکمیل سبد محصولات، افزایش و توسعه شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور از جمله برنامه های اصلی شرکت پادران موتور در سال جاری است.

افشاریان گفت: «اعتقاد راسخ و بسیار جدی، در پادران موتور برای جلب رضایت مشتری بنا شده و اعتقادمان بر این است که مشتری‌های راضی و وفادار اهرم اصلی رشد هر سازمان و تجارتی به شمار می آیند.»

ایشان در پایان تأکید کرد معتقد هستم که با توجه به وضعیت بازار، محدودیت ها و ممنوعیت ها، یک پیکاپ باکیفیت می تواند سهم بازار خوبی در بین رقبا ایجاد کند.

۴ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.