نگاهی به قیمت نیسان کیکس مدل ۲۰۲۵؛ ارزان تر از چینی های بازار ایران

قیمت نیسان کیکس مدل ۲۰۲۵
قیمت نیسان کیکس مدل ۲۰۲۵

چندی پیش بود که نیسان از نسل جدید کیکس با مدل ۲۰۲۵ پرده برداشت؛ اکنون در این محتوا به سراغ قیمت های مختلف این خودرو (با توجه به تریم انتخابی مشتری و سطح آپشن ها و‌…) آمده ایم.

آریزو 8 آریزو 8

نیسان کیکس مدل ۲۰۲۵ یک کراس‌اوور کوچک است که تغییرات قابل توجهی را در نسل جدید خود تجربه کرده است. این خودرو نه تنها در ظاهر به طور قابل ملاحظه‌ای مدرن‌تر به نظر می‌رسد، بلکه به طور قابل توجهی، ابعاد آن افزایش یافته است و به صورت AWD هم عرضه می شود؛ اما قیمت نیسان کیکس ۲۰۲۵ نسبت به نسل قبل چه تغییری داشته است؟

قیمت نیسان کیکس

نسل قبلی نیسان کیکس، که پایش توسط نامی خودرو به ایران هم باز شده است، در بازار جهانی شروع قیمتی برابر با ۲۰ هزار دلار دارد، حال آن‌که، نیسان کیکس جدید قیمت پایه ای معادل با ۲۳۲۰۰ دلار دارد. این مدل که با نام کیکس S شناخته می شود به طور استاندارد به مواردی همچون دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، مانیتور ۷ اینچی، نور بالای اتومات و… تجهیز شده است. نتیجه آن‌که، تریم پایه نیسان کیکس ۲۰۲۵، هم امکانات بسیار خوبی دارد و هم این‌که از نظر ظاهری و طراحی نیز نسبت به نسل قبل کاملاً متحول و جذاب تر شده، اما قیمت آن تنها چیزی در حدود ۳ هزار دلار افزایش یافته است.

همین نسخه S با سیستم چهار چرخ محرک نیز قابل سفارش است که به این ترتیب قیمت آن به ۲۴۷۲۰ دلار افزایش می یابد.

تریم بعدی SV است که امکانات بیش‌تری نظیر مانیتور ۱۲.۳ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو بی سیم، شارژر وایرلس و… را به شما ارائه می دهد و قیمتش برابر با ۲۵۰۷۰ دلار است. اگر چهار چرخ محرک بخواهید کافی است ۲۶۷۲۰ دلار پرداخت نمایید.

تریم نهایی کیکس هم SR نام دارد، که در نسخه دیفرانسیل جلو ۲۷۵۷۰ و در نسخه چهار چرخ ۲۹۰۷۰ دلار قیمت دارد. در این نسخه رینگ های ۱۹ اینچی، چراغ های ال ای دی منحصربه‌فرد، کلاستر ۱۲.۳ اینچی، سیستم پرو پایلوت نیسان بدون دخالت دست و… به مشتریان ارائه می شود. همچنین مشتریان می توانند با پرداخت اضافه امکانات بیش‌تری نظیر سقف پانورامیک، گرم‌کن صندلی های جلو، سیستم صوتی Bose با ده اسپیکر و گرم‌کن فرمان را نیز دریافت نمایند. هزینه این پکیج چیزی در حدود ۱۹۵۰ دلار است.

مشخصات فنی نیسان کیکس ۲۰۲۵

در این خودرو یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری جدید با توان ۱۴۱ اسب بخار و ۱۹۰ نیوتن متر وجود دارد، که توسط یک جعبه دنده CVT (جعبه‌ دنده متغیر پیوسته) قدرت از موتور به چرخ ها منتقل می شود و برای اولین بار، این امکان وجود دارد که این قدرت به تمام چهار چرخ خودرو با سیستم هوشمند All-Wheel Drive نیسان منتقل شود. با این تجهیزات، نیسان یک حالت برف نیز اضافه کرده، که به طور خاص برای عملکرد چهار چرخ در سطوح لغزنده طراحی شده است.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.