نیسان های وارداتی نامی خودرو وارد سامانه شد

نیسان های نامی خودرو
نیسان های نامی خودرو

نامی خودرو با سه مدل سیلفی، قشقایی و کیکس از برند مطرح نیسان وارد سامانه شد و به زودی عرضه این سه خودرو را آغاز خواهد کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اخیراً میزبان سه محصول جدید از کشور ژاپن با برند نیسان شده تا تنوع محصولات غیرچینی نسبت به قبل بیشتر شود. به این ترتیب نامی خودرو هم به رسماً به جمع واردکننده های نیسان پیوست و سه خودروی جذاب از این برند را برای عرضه آماده کرد. در نتیجه به زودی باید منتظر عرضه سیلفی، کیکس و قشقایی در سامانه باشیم تا افرادی که اسفند سال گذشته ثبت نام اولیه را انجام داده بودند بتوانند در صورت تمایل این سه خودرو را در اولویت های خود قرار دهند و سپس خریداری کنند.

طبق اطلاعاتی که از قبل داشتیم نامی خودرو قصد داشت علاوه بر سیلفی و کیکس، ایکس تریل را هم در سبد محصولات خود قرار دهد اما تا به حال این اتفاق رخ نداده و فعلاً حضور قشقایی را در سامانه شاهد هستیم.

البته در این میان سیلفی وارد شده توسط نامی خودرو تنها نیست و شرکت آمیتیس خودرو نیز این سدان جذاب را البته با کمی تفاوت ظاهری به خودروهای وارداتی موجود در سامانه اضافه کرده است.

در نتیجه می توان گفت که تا به حال از ۷ مدعی واردات محصولات نیسان فقط ۳ شرکت موفق شدند تا استاندارد های لازم را اخد کنند و وارداتی های این برند ژاپنی را به سامانه بیاورند.

مشخصات فنی نیسان سیلفی

سیلفی وارداتی نامی خودرو از نوع هیبریدی است که از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی استفاده می کند. این پیشرانه می تواند ۱۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار خودرو قرار دهد. در واقع، پیشرانه بنزینی این خودرو فقط نقش ژنراتور دارد و چرخ های جلوی خودرو را تغذیه نمی کند. به این ترتیب می توان گفت نوع سیستم هیبریدی سیلفی از نوع سری است و موتور بنزینی فقط شارژر باتری ها اند.

مشخصات فنی نیسان قشقایی

این کراس اوور ژاپنی مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی است که می تواند ۱۵۱ اسب بخار توان و ۱۹۴ نیوتن متر گشتاور را به نسل سوم گیربکس های CVT نیسان تحویل دهد.

مشخصات فنی نیسان کیکس

نیسان کیکس در گروه کراس اوورهای کوچک قرار می گیرد؛ نیسان کیکس اگرچه جثه کوچکی دارد، اما از سبک طراحی پخته و جذابی بهره می گیرد. کمپانی نیسان برای این کراس اوور کامپکت، از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی استفاده کرده است. این پیشرانه ۱۲۲ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۳ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده اتوماتیک CVT هم توان را به چرخ های جلوی کیکس می رساند.

۴ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.