ثبت فروش ناموفق برای بایک رویجیانگ X5

مکث تیارا
فروش ناموفق بایک رویجیانگ X5

بایک رویجیانگ X5 در گزارش های فروش ۲۰۲۲ بازار چین ناموفق ظاهر گردیده و همانند سال ۲۰۲۱، استقبالی از این کراس اوور جدید در بازار چین نشده است. البته که رویجیانگ X5 برای بازارهای صادراتی بایک در نظر گرفته شده و بیشترین تمرکز این خودروساز چینی، برای فروش کراس اوور ۷ نفره خود در بازار کشورهای در حال توسعه است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، بایک رویجیانگ X5 که در بازار ایران مکث تیارا نام دارد، مانند بسیاری از خودروهای چینی حال حاضر بازار ایران، آنچنان در بازار کشور مبدا پرفروش نیست و در جایگاه یک محصول با فروش محدود در چین و با اهداف صادراتی شناخته می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

با توجه به آمار منتشر شده در وبسایت مرجع «کار سِیل بِیس» شاهد هستیم که تیارا یا همان بایک رویجیانگ X5 در فهرست ۵۰۰ خودروی پرفروش بازار چین حضور ندارد و در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ نتوانسته تا استقبال خوبی را به خود ببیند.

مکث تیارا مجهز به پیشرانه ۱٫۵ ایتر توربو با کد TLE4G15D است که این پیشرانه توان تولید حداکثر قدرت ۱۵۵ اسب بخار (در دور ۵,۶۰۰ rpm) و حداکثر گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر (از دور ۲،۰۰۰ تا ۴,۰۰۰ rpm) را دارد. قدرت این پیشرانه توسط جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو انجام می شود. در کابین تیارا آپشن هایی نظیر سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نقطه کور، ۶ کیسه هوا، سقف سانروف پانارومیک، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، درِ صندوق برقی، سنسور نور، رینگ های ۱۸ اینچی، گرم‌کن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک با دریچه ردیف دوم، صندلی ۶ حالته برقی راننده، صفحه نمایش مرکزی ۱۰٫۲۵ اینچی، جلوآمپر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه و دوربین ثبت وقایع در مکث تیارا دیده می شود.

گفته می شود که مکث موتور در تابستان ۱۴۰۱ فروش تیارا را آغاز خواهد کرد و در حال حاضر، این خودروساز بخش خصوصی تولید آزمایشی این کراس اوور چینی را شروع کرده است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.