پژو 207i پانوراما اتوماتیک در بازار دلالان بدون مشتری ماند + قیمت

قیمت پژو 207i پانوراما اتوماتیک در بازار آزاد
قیمت پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک در بازار آزاد

به تازگی تحویل پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک از جانب گروه صنعتی ایران خودرو آغاز گردیده و این خودرو برای مشتریان سری اول، نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده و این روزها در بازار آزاد حضور پیدا کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، با شروع تحویل پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک شاهد هستیم که حضور این خودرو در بازار کشور آغاز شده و برخی دلالان و سرمایه گذاران کلان سعی دارند تا قیمت این خودرو را غیر معمول تر از هر محصول جدیدی در بازار اعلام کنند.

مدیران 777 مدیران 777

در حال حاضر دوباره ماجرای مشابه به حضور اولیه پژو ۲۰۷i پانوراما دنده ای، دنا پلاس توربو اتوماتیک و بسیاری از خودروهای دیگر رخ داده و گروه های دلالی برای این محصولات جدید در شبکه های اجتماعی تشکیل شده است. هدف این گروه ها شناسایی افرادی است که در وبسایت های خرید و فروش، خودروی خود را آگهی می کنند و برخی از دلالان این گروه ها با فروشندگان تماس می گیرند و از آن ها می خواهند تا قیمتی فراتر از انتظار را برای خودرویشان اعلام کنند. البته با توجه به اعلام قیمت های غیر منطقی برای خودروهای جدید، اصولا پلتفرم های خرید و فروش خودرو از نمایش قیمت پیشنهادی فروشندگان این خودروها اجتناب می کنند.

در حال حاضر دلالان اصلی پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک قیمتی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرده اند و طی تماس هایی که با فروشندگان دیگر داشته اند، سعی دارند تا آن ها را از فروش خودروهایشان با قیمتی کمتر از این عدد منصرف کنند. با این وجود به گفته نمایشگاه داران خودرو و فعالان رسمی این بازار، فروشندگان واقعی پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک قیمتی کمتر از ۴۴۵ میلیون تومان را برای رنگ سفید این خودرو اعلام می کنند و سایر رنگ های آن حداکثر تا ۴۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری می شوند. البته به گفته چند تن از نمایشگاه داران تهرانی، بزودی قیمت این خودرو در بازار شکسته می شود و گستردگی حضور این خودرو، بهای واقعی آن در معاملات تعیین می گردد. به گفته یکی از کارشناسان و تحلیل گران بازار خودرو، قیمت پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک در آینده نزدیک اختلاف قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصدی را با نسخه سقف فلزی اتوماتیک خواهد داشت.

با پیگیری های انجام شده، هنوز معامله های رسمی و گسترده ای برای پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک انجام نشده و فعلا این خودرو روزهای کشف قیمت در بازار رکودی خودرو را تجربه می کند.

آن چه که منابع آگاه به خبرنگار اسب بخار اطلاع داده اند، دستور عدم نمایش قیمت غیر واقعی پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک از جانب دستگاه های نظارتی صادر شده و پلیس امنیت اقتصادی هم فعالیت دلالان و افرادی که به نیت بالا بردن قیمت این خودرو، سایر فروشندگان را تحریک می کنند را رصد می کند. به گفته یکی از منابع آگاه که در یکی از دستگاه های نظارتی فعالیت دارد، فرایند شناسایی اختلال گران بازار خودرو برای این محصول آغاز شده است و بزودی مانند گذشته، افرادی که به دنبال برهم زدن نظم بازار خودروهایی چون دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک و دنده ای هستند جهت بررسی بیشتر و پیگیری قانونی به پلیس امنیت اقتصادی احضار خواهند شد.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک

پژو 207i پانوراما اتوماتیک
پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک

معرفی پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک و دنده ای:

پژو ۲۰۷i پانوراما فعلا در نسخه دنده ای ۵ سرعته و اتوماتیک ۴ سرعته و با پیشرانه TU5 عرضه می شود و به گفته مدیران ایران خودرو، بزودی تولید این هاچ بک با پیشرانه TU5 پلاس آغاز خواهد شد. در حال حاضر ۲۰۷i سقف شیشه ای به پیشرانه TU5 با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور مجهز است و جعبه دنده دستی و اتوماتیک توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند. این خودرو از نظر ساختار فنی تفاوتی با نمونه های دنده ای سقف فلزی ندارد. اما در بحث اتصال اجزای سازه، با ساختار جدید سقف و پایه ستون ها همراه شده است.

۲۰۷i پانوراما مانند نمونه های ساده جدید، به فرمان کمکی برقی مجهز است. دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه، کروز کنترل، چراغ روشنایی روز، نمایشگر لمسی، سنسور پارک و دوربین عقب، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، تهویه اتوماتیک، رهیاب ماهواره ای و… از جمله امکانات پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک است. باید به این نکته اشاره کرد که ۲۰۷i پانوراما دنده ای فعلا با رینگ آلومینیومی به خریداران تحویل داده می شود و به احتمال زیاد، نمونه اتوماتیک هم با رینگ های آلومینیومی ۱۴ اینچی در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می گیرند.. همچنین شیشه جلوی این خودرو هم تغییر کرده و سقف شیشه ای آن از نوع غیر بازشو و ثابت است. سایه بان سقف شیشه ای ۲۰۷i هم از نوع دستی و دو تکه بوده و ساختار الکتریکی در آن دیده نمی شود. اما باید توجه داشت که شیشه استفاده شده برای سقف پژو ۲۰۷i از نوع متفاوتی بوده و استاندارد ECE و ای-مارک سقف های شیشه ای و پانورامیک را دارد.

در آینده نزدیک قرار است تا پژو ۲۰۷i پانوراما در نسخه اتوماتیک EC5 و اتوماتیک صندوق دار هم وارد بازار کشور شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.