رژه جنتلمن های آلمانی از جاده مخصوص تا لواسان

رژه جنتلمن های آلمانی از جاده مخصوص تا لواسان
رژه جنتلمن های آلمانی از جاده مخصوص تا لواسان

خودروهای کلاسیک همواره بخش جدایی ناپذیری از خاطرات و زیبایی نسل ها بوده اند. یکی از برندهایی که همیشه در ایران توانسته است خاطرات و تکنولوژی خوبی را در کنار زیبایی از خود به یادگار بگذارد ب ام و است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به همین دلیل پرشیا خودرو به عنوان تنها نماینده ارائه دهنده فروش و خدمات پس از فروش این برند در ایران به همراه بخش کلاسیک خود فرصتی فراهم کرد تا دوست‌داران این برند، آن هم از نوع کلاسیک، فرصتی جدید برای تازه کردن دیدار با ب ام وهای کلاسیک را پیدا کنند.

این فرصت در گردهمایی عصر پنج‌شنبه فراهم شد. این گردهمایی از رژه جنتلمن های آلمانی از دفتر مرکزی پرشیا خودرو در کیلومتر ۶ جاده مخصوص آغاز شد و تا نمایندگی ۱۲۱ لواسان ادامه یافت.

علاقه‌مندان به ب ام و، به خصوص خودروهای کلاسیک، با خودروهایی در این گردهمایی دیدار کردند که رنگ و بوی کهنگی در آن ها دیده نمی شود و تمام آن ها با جدیدترین متدها و باکیفیت ترین قطعات به روزرسانی شده بودند. در واقع، رنگ و رخ این خودروها به قدری جذاب بازسازی شده بود که اگر کسی متوجه سن این خودروها نبود، به قدیمی بودن آن ها شک می کرد.

در این مراسم، پرشیا خودرو با همکاری بخش کلاسیک خود، ب ام و ۲۰۰۲ مدل ۱۹۷۵، E30 (سری ۳ دهه ۱۹۸۰ نسل دوم)،  E34 (سری ۵ نسل سوم)، E21 (سری ۳ نسل اول)، E12 (نسل اول سری ۵، مدل ۵۱۸ در رنگ های مختلف) را به نمایش گذاشته بود.

در این گردهمایی، که با استقبال خوبی نیز همراه شده بود، اعلام شد روند بازسازی خودروهای کلاسیک همچنان ادامه دارد و پرشیا کلاسیک درصدد است تعداد بیش تری از خودروهای ب ام و کلاسیک را بازسازی و به روزرسانی کند و به بازدید عموم دربیاورد.

بازسازی خودروهای کلاسیک غیر از جذابیت های بصری و یا کمک به کاهش آلودگی هوا، پیغام دیگری نیز به دوست‌داران این خودروها مخابره می کند، چراکه پیش تر بازسازی این خودروها به صورت شخصی انجام می شد، اما در حال حاضر، با پیگیری پرشیا کلاسیک این خودروها به صورت اصولی و مطابق با استانداردهای روز شرکت مادر انجام می گیرد. ضمن این که، تمام مراحل تحت نظر کارشناسان خبره طی می شوند و قطعات اصلی و باکیفیت در این کار استفاده می شود.

از سوی دیگر، پرشیا کلاسیک نشان داده است در مسیر درستی قرار گرفته و پاسخ مناسبی به چرایی شکل گیری خود داده است؛ پرشیا کلاسیک با هدف حفظ میراث ب ام و در ایران تشکیل شده است. این بخش از ابتدای کار در تلاش برای یافتن و بازسازی مدل های کلاسیک این نشان تجاری و عرضه به علاقه‌مندان بوده است. البته این اقدام از سوی دیگر با به‌سازی موتور این خودروهای قدیمی به آلایندگی کم تر آن ها و حفظ آسمان آبی و نیز زیبایی بصری شهرها نیز کمک شایانی کرده است. حالا این گردهمایی نشان داد که پرشیا کلاسیک به عنوان یکی از زیرمجموعه های پرشیا خودرو مسیر خوبی را آغاز کرده است که در انتهایش، هم پرشیا کلاسیک و هم دوست‌داران خودروهای کلاسیک به نتیجه برد – برد خواهند رسید.

پایگاه خبری اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.