خودروهای جدیدی که به جدول گزارش کیفی ISQI اضافه شدند

خودروهای جدید جدول گزارش کیفی ISQI
خودروهای جدید جدول گزارش کیفی ISQI

با انتشار گزارش کیفی ISQI برای خودروهای تولیدی در دی ۱۳۹۹ ، شاهد هستیم برخی خودروهایی که تولیدشان در آذر ۹۹ ثبت نشده بود، حال در این گزارش کیفی حاضر شده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در گزارش کیفی ISQI برای خودروهای تولیدی دی ۱۳۹۹ می بینیم که برخی خودروهای نه چندان جدید، بعد از یک ماه وقفه در جدول کیفیت محصولات داخلی حاضر شده اند و از سویی نام خودروهای جدیدی هم در این فهرست رسمی دیده می شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک که تولیدش از ماه های قبل آغاز شده بود، بالاخره در جایگاه محصولات سواری جدید وارد فهرست کیفی ISQI شده و تولیدات دی ماه آن، مورد آزمایش های کیفیتی قرار گرفته است. دنا پلاس توربو اتوماتیک اولین خودروی ملی است که با ۵ ستاره کیفی در جدول ISQI حاضر می شود و از سویی اولین خودروی ۵ ستاره سطح ۳ قیمتی است. در حال حاضر دو خودروی پژو ۲۰۰۸ و دنا پلاس توربو اتوماتیک توانسته اند تا گزارش کیفی خودروهای تولیدی دی ۱۳۹۹ ، ۵ امتیاز کامل را در سطوح قیمتی خود نسبت به رقبا به دست بیاورند. دنا پلاس توربو دنده ای هم که در گزارش آذر ISQI نبوده است، حال با چهار ستاره در سطح ۳ قیمتی دیده می شود و جایگاه دوم کیفی را در این بخش رقابتی از آن خود کرده است.

حتماً ببینید و بخوانید: ویدیوی تست و بررسی دنا پلاس توربو در اسب بخار به همراه تست شتاب و تست نفوذ صدا به کابین

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی پژو ۲۰۰۸ در اسب بخار و ویدیوی شتاب پژو ۲۰۰۸

حتماً ببینید: ویدیوی معرفی دنا پلاس توربو دنده ای در اسب بخار

همچنین چری تیگو ۵ و چری آریزو ۵ توربو که در جدول گزارش کیفی آذر ۹۹ حضور نداشتند، در دی ماه گذشته در جدول گزارش کیفی و سطح ۲ قیمتی حاضر شده اند و هر دو با سه ستاره کیفی به ترتیب رتبه های ۵ و ۷ را از میان ۸ خودروی این کلاس کیفیتی به دست آورده اند.

همچنین در این گزارش کیفی نام خودروی جدیدی به نام SWM G01 F دیده می شود که البته در گزارش آذر ماه ISQI هم حضور داشته است و همچنان با چهار ستاره کیفی در سطح ۲ قیمتی به عنوان دومین خودروی با کیفیت این رده رقابتی شناخته می شود. بر اساس گزارش کیفی خودروهای تولیدی دی ۱۳۹۹، شرکت سیف خودرو نسخه اسپرت SWM G01 را با کیفیت و دقت مونتاژ بهتری تولید کرده و توانسته تا چهار ستاره کیفی را برای این کراس اوور چینی بگیرد. SWM G01 معمولی که مدت هاست در کارخانه صنایع تولیدی مرتب و سیف خودرو مونتاژ می شود، در دی ۱۳۹۹ با سه ستاره کیفی در جدول ISQI حاضر شده و رتبه ۶ از ۸ خودروی سطح دوم قیمتی را به دست آورده است.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی SWM G01 در اسب بخار به همراه تست شتاب

همچنین در بخش خودروهای کار و تجاری سنگین ، ون وانا و اتوبوس شهری ATROS در گزارش کیفی دی ماه ISQI حضور دارند و توانسته است تا سطح کیفی خود را به کارشناسان و مخاطبان صنعت خودرو اعلام کنند.

ارتقای یک خودرو در گزارش کیفی ISQI برای دی ماه ۱۳۹۹

بر اساس گزارش کیفی منتشر شده برای خودروهای تولیدی در دی ۱۳۹۹ توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI ) در اولین ماه زمستان سال جاری تنها پژو ۴۰۵ تولید شده در کارخانه ایران خودرو خراسان توانسته تا ارتقای کیفی را تجربه کند و در سطح ۳ قیمتی، سه ستاره را به دست آورد. البته که با وجود ارتقای کیفیت این سدان اقتصادی، همچنان پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان رتبه آخر را در فهرست کیفیت خودروهای سطح ۳ اقتصادی دارد.

تعریف سطوح کیفی ISQI
تعریف سطوح کیفی ISQI
گزارش کیفی خودروهای تولیدی دی 99
گزارش کیفی خودروهای تولیدی دی ۹۹
گزارش کیفی خودروهای تجاری دی 99
گزارش کیفی خودروهای تجاری دی ۹۹

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.