مدیران خودرو در تک سامیت با محوریت تکنولوژی و مد

مدیران خودرو در تک سامیت
مدیران خودرو در تک سامیت

مدیران خودرو پس از برگزاری کمپین تلفیق عناصر تأثیرگذار در طراحی خودرو X33 Cross با طراحی لباس در تابستان سال جاری، در نمایشگاه تک سامیت (Tehran Tech Summit) با محوریت تکنولوژی و مد نیز حضور یافت.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، مدیران خودرو از جمله تولیدکنندگانی است که طی سال های اخیر با دیدگاه جدیدی به این صنعت نگاه می کند. این شرکت، در واقع همان طور که در طراحی محصولات از المان های طبیعی و هنری بهره می گیرد، سعی کرده است با حضور در این نمایشگاه ها و برگزاری کمپین های متعدد، مفهوم کراس لایف محصولات مد نظرش را بیش از پیش به نمایش بگذارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
مدیران خودرو در تک سامیت
مدیران خودرو در تک سامیت

مدیران خودرو با همین دیدگاه به عنوان حامی در نمایشگاه تک سامیت حضور پیدا کرد و این بار نسل جدید کراس‌اوورهایش را به این نمایشگاه آورد. کراس‌اوورهایی که به تازگی با مفهوم کراس‌لایف به بازار عرضه شده‌اند. مدیران خودرو با عرضه خودروهای جدیدش به همراه شعار کراس‌لایف، قصد دارد نشان دهد تنها خودرو نمی سازد، بلکه یک جریان فکری ایجاد کرده است که براساس آن به یک شرکت تأثیرگذار بر جریان مد نیز تبدیل شود. در واقع، محصولات مدیران خودرو در مسیری قرار گرفته اند که دیگر صرفاً یک خودرو نخواهند بود، بلکه بیانگر مفهوم جدیدی از مد و زندگی نیز خواهند بود.

مدیران خودرو در تک سامیت
مدیران خودرو در تک سامیت

در نمایشگاه تهران  تک سامیت بزرگان حوزه مد و لباس، طراحی و تبلیغات و بازاریابی کشور حضور داشتند و در دو روز برای درک هر چه بهتر مد، فشن و تکنولوژی ورکشاپ، نشست‌های خبری تخصصی نیز برگزار شد. در تهران تک سامیت همچنین مراسم گوناگونی درباره آینده NFT‌ها و ارتباط با صنعت مد و بسیاری از موارد دیگر مورد بررسی قرار گرفت. البته این اولین باری نیست که ام وی ام در رویدادهای صنعت مد و فشن حضور پیدا می کند. تابستان امسال نیز این شرکت با مشارکت دانشگاه علم و فرهنگ، اقدام به برگزاری کمپین تلفیق عناصر تأثیرگذار در طراحی خودرو X33 Cross  با طراحی لباس کرد.

مدیران خودرو در تک سامیت

 این رویداد بی سابقه، با مشارکت بسیار زیاد دانشجویان مواجه شد و در نهایت، نمایشگاهی با طرح های برتر برگزار شد و از نفرات اول به چین فرستاد. ضمن این که این شرکت پیش از برگزار و حضور در این کمپین ها و نمایشگاه  رویدادهای متنوع فرهنگی-ورزشی مثل کاپ تنیس مدیران خودرو و سری مسابقات اسکی نیز برگزار کرده است.

مدیران خودرو در تک سامیت

لازم به ذکر است که در جریان رویداد تک سامیت، به نفرات برتر مسابقه طراحی مسکات (Mascot) که توسط ام‌وی‌ام برگزار شده بود، جوایزی اهدا شد.

۵ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.