تیگو 7 هیبرید در سبد محصولات فونیکس

تیگو 7 هیبرید
تیگو ۷ هیبرید

به گفته مدیرعامل مدیران خودرو، فونیکس برنامه های متنوعی برای افزودن خودروهای پاک به سبد محصولات خود در نظر گرفته است، که یکی از آن ها تیگو ۷ هیبرید خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

 به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، جک لی، در حاشیه رونمایی از تیگو ۷ پرومکس با اشاره به قدمت حضور تیگو از افزوده شدن سه خودروی پاک به سبد محصولات این شرکت خبر داد. لی با اشاره به این که قدمت حضور تیگو ۷ در ایران، به هفت سال پیش بازمی گردد، اضافه کرد: «در آن زمان، تیگو ۷ محصول پرچم‌دار مدیران خودرو در بازار محسوب می شد. این خودرو به لطف بهره وری از طراحی به‌روز، کیفیت و سطح تجهیزات مناسب، توانست خود را در بین رقبای کره ای اثبات کند.»

وی ادامه داد: «کمی بعد، یعنی در پاییز سال ۱۴۰۰، مدیران خودرو همزمان با معرفی برند فونیکس، از تیگو ۷ پرو رونمایی کرد. خودرویی که توانست جایگاه مناسبی پیدا کند.»

مدیرعامل مدیران خودرو افزود: «با این حال، از زمان رونمایی و معرفی اولین نسل از این خودرو و پیداش برند فونیکس با پیگیری مداوم برای ارتقا‌ی کیفی و فنی سعی کرده ایم محصولی باکیفیت را عرضه کنیم. این مسئله فلسفه این برند است که هر روز بتوانیم سطح کیفی و فنی خود را افزایش داده تا بتوانیم حداکثر رضایت مشتریان را جلب کنیم.»

لی تصریح کرد: «با اتکا به این روند هم‌اکنون ۱۲ میلیون نفر در سراسر جهان ما را انتخاب کرده اند. در واقع، می توان گفت طی ۷ ساله گذشته سری محصولات تیگو هفت با عملکرد خود نیازهای بازار را برطرف کرده است واز این رو، یکی از موفق ترین محصولات بازار به شمار می آید.»

وی بیان کرد: «با شعار تمام مسیر همراه شما اعلام می کنم که ما اولین خودر‌وسازی هستیم که به تولید انبوه خودروهای پاک پرداخته است.»

مدیرعامل مدیران خودرو تصریح کرد: «در همین راستا، غیر از آریزو ۵ برقی و تیگو ۸ برقی که پیش تر معرفی شده اند، سه مدل خودرو با فناوری پاک نیز در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهیم کرد که تیگو ۷ هیبرید یکی از آن ها خواهد بود، چراکه ما در مدیران خودرو دوست‌دار محیط زیست و متعهد به سبک نوین و هستیم.»

بنابراین گزارش، تیگو ۷ پرومکس، که از نظر طراحی کمی تغییر کرده و با تیگو ۷ تفاوت پیدا کرده است، مانند این خودرو از موتور ۱.۵ لیتری توربو بهره می برد. همچنین در تیگو ۷ پرو از جعبه دنده CVT با قابلیت ایجاد ۹ دنده استفاده شده است. تیگو ۷ پرومکس، که نسخه ارتقایافته تیگو ۷ به شمار می آید، به احتمال زیاد با توجه به توقف تولید تیگو ۸ پرو، جایگزین این خودرو در سبدمحصولات فونیکس خواهد شد.

۳.۵ امتیاز از ۱۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.