قیمت تیارا مورد تایید مکث موتور نیست

قیمت تیارا مکث موتور اعلام شد
قیمت تیارا مکث موتور اعلام شد

چند ساعت قبل برخی کانال های خبری و رسانه ها اعلام کردند که قیمت مصوب تیارا مکث موتور مشخص شده است. حال مدیران ارشد مکث موتور به خبرنگار اسب بخار اطلاع داده اند که به هیچ وجه قیمتی رسمی برای این کراس اوور ۷ نفره اعلام نشده و هنوز قیمت مصوب تیارا تعیین نشده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، هنوز به صورت رسمی قیمت مصوب مکث تیارا در وبسایت این خودروساز خصوصی اعلام نشده است. اما برخی رسانه ها به نقل از نمایندگی های مکث موتور، بهای مصوب این کراس اوور جدید را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرده اند. با این حال مدیران مکث موتور هرگونه قیمت گذاری رسمی برای تیارا را تکذیب می کنند و این عدد را غیر واقعی می دانند. تنها اطلاعاتی که در مورد قیمت تیارا در اختیار خبرنگار اسب بخار قرار گرفته است، احتمال قیمت گذاری این کراس اوور با عددی در محدوده بهای بازار آزاد فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم است.

نام خودروقیمت غیر رسمی آذر ۱۴۰۱ (تومان)
مکث تیارا۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰

حتماً بخوانید: تست و بررسی مکث تیارا به همراه ویدیوی معرفی اولیه

تیارا مانند اکثر کراس اوورهای چینی به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز است. این پیشرانه ۱۵۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT توان پیشرانه را به چرخ های جلو منتقل می نماید. این جعبه دنده ساعت کمپانی DAE است و فناوری کمپانی هیوندای پاورتک در آن دیده می شود. این کراس اوور هفت نفره به امکاناتی مانند شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، رادار نقطه کور، صندلی های برقی جلو با گرمکن، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه ای، حالت رانندگی اسپرت، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سقف پانورامای برقی، دوربین ثبت وقایع، سنسور نور، درِ صندوق برقی، فناوری ELD چراغ ها، سنسور پارک عقب، تهویه الکتریکی دستی، آینه الکتروکرومی و… مجهز است.

۴.۱ امتیاز از ۱۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.