قیمت جدید و شرایط فروش کلوت مکث موتور اعلام شد – خرداد 1401

شرایط فروش و قیمت پیکاپ کلوت مکث موتور آذر 1400
شرایط فروش کلوت مکث موتور اعلام شد – اسفند ۱۴۰۰

شرکت مکث موتور برنامه دارد تا از ساعت ۱۰ صبح ۸ خرداد ۱۴۰۱ عرضه پیکاپ کلوت دنده ای را با قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه آغاز کند. در حال حاضر شرایط فروش و جزئیات این عرضه اینترنتی اعلام شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بر این اساس متقاضیان می‌توانند روز یکشنبه مورخ ۸ خرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰:۰۰ با مراجعه به وبسایت رسمی مکث موتور به نشانی www.maxmotorco.com درخواست خود را برای خرید کلوت دنده دستی با موعد تحویل ۹۰ روزه ثبت نمایند. این پیکاپ دو دیفرانسیل مجهز به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی است که با ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل ۳۲۰ نیوتن‌متر را دارد. این پیشرانه از مسیر گیربکس ۶ سرعته دستی، نیرو را به چهار چرخ محرک انتقال می‌دهد. قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی، سیستم تعلیق کارآمد (جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع فنر تخت)، محفظه بار مجهز به پوشش ضدخش، کنترل پایداری الکتریکی، تنظیم برقی صندلی راننده، کنترلگر‌‌‌های چندمنظوره فرمان و ورود بدون کلید از دیگر امکانات این خودروست.

مدیران 777 مدیران 777

در این طرح کلوت با قیمت کلی ۹۸۷ میلیون تومان پیش‌پرداخت ۴۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی عرضه می‌شود و مابقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه دریافت خواهد شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مکث موتور در ارتباط باشند.

قیمت جدید و شرایط فروش کلوت مکث موتور
قیمت جدید و شرایط فروش کلوت مکث موتور

شرایط فروش کلوت مکث موتور اعلام شد – اسفند ۱۴۰۰ (منقضی شد)

شرکت مکث موتور برنامه دارد تا از ساعت ۱۰ صبح ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ عرضه پیکاپ کلوت دنده ای را با قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه آغاز کند. در حال حاضر شرایط فروش و جزئیات این عرضه اینترنتی اعلام شده است.

بر اساس این بخشنامه قیمت قطعی کلوت دنده ای ۸۳۹ میلیون تومان است و در مرحله ثبت نام باید ۴۰۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت واریز شود. مدل خودروهای تحویلی ۱۴۰۱ خواهد بود و در این شرایط فروش سود مشارکت و یا انصراف به خریداران تعلق نمی گیرد. همچنین سود تاخیر یک درصد در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش و قیمت جدید کلوت مکث موتور اعلام شد – اسفند ۱۴۰۰ (منقضی شد)

شرکت مکث موتور به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه ماموت، شرایط فروش فوری پیکاپ کلوت را با قیمت جدید اعلام کرده است.

بر اساس بخشنامه فروش جدید مکث موتور، قیمت پیکاپ کلوت ۸۳۹ میلیون تومان اعلام شده است. این قیمت برای مدل ۱۴۰۰ این پیکاپ دو دیفرانسیل چینی بوده و موعد تحویل نیز ۳۰ روزه اعلام گردیده است. این شرایط فروش از ساعت ۱۰ صبح ۳ اسفند ۱۴۰۰ آغاز می شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. مکث موتور اعلام کرده است که در این طرح فروش رنگ های سفید و مشکی عرضه می شود.

شرایط فروش کلوت دنده ای اعلام شد – آذر ۱۴۰۰ (منقضی شد)

شرکت مکث موتور به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه ماموت، شرایط فروش و قیمت مصوب کلوت را اعلام کرده است. فروش این پیکاپ جدید از ساعت ۱۰ صبح ۸ آذر ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، با توجه به بخشنامه فروش کلوت قیمت این پیکاپ دو دیفرانسیل توسط مکث موتور ۷۹۹ میلیون تومان تعیین شده است. شرایط فروش این خودرو به صورت تحویل فوری اعلام شده و طی ۳۰ روز کاری کلوت به دست مشتریان خواهد رسید. در حال حاضر این خودرو در چهار رنگ سفید، مشکی، نقره ای و آبی کاربنی به بازار عرضه می شود و تمام بهای خودرو در هنگام ثبت نام از متقاضیان دریافت می گردد.

شرایط فروش و قیمت پیکاپ کلوت مکث موتور آذر 1400

معرفی پیکاپ کلوت شرکت مکث موتور :

کلوت یک پیکاپ دو دیفرانسیل متوسط است و ساختار اتاق مستقل از شاسی را دارد. این خودرو به پیشرانه ۲٫۴ لیتری توربو مجهز است که ۲۱۵ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه فناوری نسل چهارم میتسوبیشی را دارد و از سری پیشرانه ۴K22 به حساب می آید. جعبه دنده کلوت از نوع ۶ سرعته دستی بوده و برخی جزئیات فنی آن متناسب با شرایط محیطی ایران تغییر کرده است. همچنین ضریب خروجی دیفرانسیل این پیکاپ جدید نیز متفاوت نسبت به سایر نسخه های نصب شده در دایون V5 است. تنظیم نوع انتقال قدرت به چرخ های جلو و عقب به صورت الکتریکی در این پیکاپ انجام می شود.

این پیکاپ جرم خالص ۱۹۲۰ کیلوگرم را دارد و می تواند یک تن بار را با خود حمل کند. همچنین فضای بار کلوت بیشترین عمق را نسبت به رقبا دارد.

امکانات پیکاپ مکث کلوت :

پیکاپ کلوت مکث موتور به قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب مجهز است. ترمزهای عقب این خودرو از نوع کاسه ای و ترمزهای جلو از نوع دیسکی بوده و سامانه ABS و EBD و CBS بر روی آن فعال است. همچنین سامانه کنترل پایداری الکتریکی در پیکاپ کلوت دیده می شود.

صندلی برقی راننده، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی ۹ اینچی اندروید، کروز کنترل، کامپیوتر سفر TFT، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی، لاینر محفظه بار، تایرهای سری AT، دو کیسه هوا، دوربین عقب، رینگ های آلومینیومی و… از جمله امکانات مکث کلوت است.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.