لوکسژن U6 آذویکو در بازار قیمت گذاری شد + تصاویر

قیمت گذاری لوکسژن U6 آذویکو
قیمت گذاری لوکسژن U6 آذویکو

به تازگی شرکت آذویکو تعدادی لوکسژن U6 را به دست مشتریان خود رسانده است. بر اساس تمام تلفنی خبرنگار اسب بخار با تعدادی از فروشندگان این خودرو، مشخص شد که آذویکو تحویل U6 را به حواله داران ام جی ۳۶۰ آغاز کرده و به همین دلیل این کراس اوور تایوانی و مونتاژی در بازار آزاد قیمت گذاری شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، آن طور که فروشندگان لوکسژن U6 اعلام می کنند، این خودرو با قیمت نزدیک به ۹۰۰ میلیون تومان و با مدل ۱۴۰۰ به دستشان رسیده است. حال این افراد سعی دارند تا این کراس اوور مونتاژی را با قیمتی در بازه یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش برسانند. از چند ماه قبل هم مونتاژ محموله اولیه لوکسژن U6 در کارخانه آذویکو انجام شده و تصاویر خط تولید این خودروساز نشان می دهد که نمونه ۲۰۱۸ و قبل فیس لیفت این کراس اوور تایوانی پا به بازار ایران گذاشته است. این خودرو به موتور ۱٫۸ لیتری توربو ۱۷۷ اسب بخار با گشتاور ۲۵۶ نیوتون متر مجهز است و توان آن از طریق یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ های جلو منتقل می شود. شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی برقی راننده، دنده پشت فرمان، استارت دکمه ای، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین های دید عقاب (دوربین نقطه کور جانبی)، سنسور پارک جلو و عقب، گرمکن صندلی های جلو، درِ صندوق برقی، سانروف، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک، هدآپ، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و… از جمله امکانات لوکسژن U6 است.

پیش از آغاز مونتاژ لوکسژن U6 و قیمت گذاری آن توسط شرکت آذویکو، شرکت آرمان موتور کویر برنامه عرضه محصولات این نشان تایوانی – چینی را داشت و پس از اعلام ممنوعیت واردات خودرو، محصولات لوکسژن توسط طرف ایرانی به بازار کشور نرسید. اما مدتی بعد شرکت آذویکو خود را به عنوان نماینده لوکسژن در ایران معرفی کرد و در اواسط سال گذشته (۱۳۹۹) تصاویر از خط مونتاژ این خودرو را منتشر نمود.

با توجه به حضور کم رنگ لوکسژن U6 و قیمت گذاری انجام شده نسبت به رقبا، احتمال موفقیت کامل این کراس اوور تایوانی – چینی آن چنان زیاد نیست و از سویی هنوز آذویکو نتوانسته تا بر اساس وعده های خود در سال ۱۳۹۹ رفتار کند و مشکلات مشتریان شاکی و حواله داران ام جی ۳۶۰ را برطرف سازد.

حتماً ببینید: ویدیوی تست شتاب لوکسژن U6 در اسب بخار

عکس اول: آگهی فروش خودرو در باما

آلبوم تصاویر: عرفان حمیدی / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.