لوکسژن U6 با چه قیمتی به دست مشتریان آذویکو می رسد؟ + تصاویر

لوکسژن U6 آذویکو

چندی پیش اعلام شد که شرکت «آذویکو» برنامه دارد تا «لوکسژن U6» را به مشتریان «ام جی ۳۶۰» تحویل دهد. البته این خودروساز در نامه ای به دستگاه های اجرایی و نظارتی اعلام کرده بود که این کراس اوور تایوانی را به دارندگان بیش از ۲ حواله ام جی ۳۶۰ خواهند داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، در هفته های گذشته خبرهایی از جانب این شرکت در رسانه ها منتشر شد و مشخص گردید که تولید لوکسژن U6 به شیوه SKD در کارخانه آذویکو آغاز شده است. در این بین تعداد قابل توجهی از حواله داران آذویکو دست از اعتراضات خود نکشیده اند و تجمع های اعتراضی مسالمت آمیز را برقرار کرده اند. از سویی سازمان تعزیرات هم اعلام کرده است که این خودروساز موظف است تا بهمن ۹۹، مشکل تعهدات مربوط به ام جی ۳۶۰ را با تحویل لوکسژن U6 و دانگ فنگ S50 برطرف سازد. با این وجود شاهد هستیم که همچنان بخش قابل توجهی از دارندگان حواله های ام جی آذویکو، نسبت به عملکرد این خودروساز انتقاد دارند و شرایط پیش آمده راضی نیستند.

حتماً بخوانید: خریداران آذویکو تا پایان بهمن به خودرو می رسند

حتماً ببینید: شتاب لوکسژن U6

در حال حاضر مونتاژ محموله اولیه لوکسژن U6 در کارخانه آذویکو آغاز شده و تصاویر خط تولید این خودروساز نشان می دهد که نمونه ۲۰۱۸ و قبل فیس لیفت این کراس اوور تایوانی پا به بازار ایران گذاشته است. این خودرو به موتور ۱٫۸ لیتری توربو ۱۷۷ اسب بخار با گشتاور ۲۵۶ نیوتون متر مجهز است و توان آن از طریق یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ های جلو منتقل می شود. شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی برقی راننده، دنده پشت فرمان، استارت دکمه ای، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین های دید عقاب (دوربین نقطه کور جانبی)، سنسور پارک جلو و عقب، گرمکن صندلی های جلو، درِ صندوق برقی، سانروف، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک، هدآپ، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و… از جمله امکانات لوکسژن یو ۶ است.

حتماً بخوانید: آغاز تولید لوکسژن U6 در آذویکو + برنامه تولید

حال به گفته برخی منابع آگاه قرار است تا در روزهای آتی این کراس اوور تایوانی با قیمتی در محدوده ۴۹۰ تا ۵۴۰ میلیون تومان به دست دارندگان حواله های ام جی ۳۶۰ برسد. گویا مجوز شماره گذاری و تاییدیه های استاندارد U6 صادر شده و آذویکو مشکلی برای تحویل این خودرو ندارد.

لازم به ذکر است که پیش از ممنوعیت واردات و آغاز تحریم ها، قرار بود تا شرکت «آرمان موتور کویر» محصولات لوکسژن تایوان را به بازار ایران بیاورد و بعد از مدتی، خط تولید سدان ها و کراس اوورهای لوکسژن را در ایران راه اندازی کند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.