“لوکانو” برند جدیدی که وارد بازار خودروی ایران خواهد شد

لوکانو
لوکانو

به گفته منابع موثق، اخیراً یک برند خودرویی جدید با نام تجاری “LUCANO” ثبت نام خود را در اداره ثبت علائم تجاری ایران به پایان رسانده است و در آینده نزدیک با دیگر برندهای خودرویی به رقابت خواهد پرداخت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بر اساس اطلاعات موجود، برند خودروسازی “لوکانو” در تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۲، آگهی درخواست ثبت علامت تجاری را در روزنامه رسمی منتشر کرده است. این بدان معناست که بازار خودرو ایران که اخیرا رنگ رقابتی به خود گرفته، ممکن است بار دیگر با یک بازی‌ساز جدید همراه شود.

مدیران 777 مدیران 777

این در حالی است که از ابتدای امسال برندهای جدید زیادی به ایران بازگشته اند، شرکت های خودروسازی چینی، ژاپنی، کره ای و آلمانی عرضه رسمی خود را اعلام کرده اند. با این حال به نظر می رسد لوکانو پتانسیل ها و فرصت های بازار ایران را به درستی درک کرده و در شرف قدرت نمایی در بازار کشور است.

هویت “لوکانو” به عنوان یک بازیگر جدید در بازار خودروی ایران در حال حاضر کاملاً مرموز است. آیا این برند جدید خودرو از برند تازه تاسیس یک شرکت خودروسازی داخلی است یا از کشورهای دیگر؟ جایگاه این برند خودرو چیست و چه نوع محصولاتی را به ارمغان خواهد آورد؟ علاوه بر این، این برند جدید با کدام خودروساز ایرانی همکاری خواهد کرد؟ ایران خودرو؟ سایپا؟ ام وی ام؟ کرمان موتور؟ بهمن؟ یا دیگر خودروسازان اصلی؟

اما مسلم است که با ورود “لوکانو” رقابت در بازار خودروی ایران داغ تر خواهد شد. تحت رقابت مستقیم این برندهای جدید، ساختار تولید محصول، سیستم‌های فنی و استانداردهای صنعت خودروسازی ایران دستخوش نوآوری و ارتقاء خواهد شد و ذینفعان نهایی همچنان مصرف کنندگان گسترده در ایران خواهند بود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.