سه خودروساز آسیایی در صف واردات خودرو قرار گرفتند

سه خودروساز آسیایی در صف واردات خودرو قرار گرفتند
سه خودروساز آسیایی در صف واردات خودرو قرار گرفتند

دقایقی قبل یک منبع آگاه به خبرنگار اسب بخار اطلاع داد که سه خودروساز آسیایی در صف واردات خودرو قرار گرفته اند و تاییدیه های اولیه را برای محصولات خود اخذ کرده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در حال حاضر نشان های تجاری هیوندای، کیا و میتسوبیشی مراحل اولیه واردات را طی کرده اند و سه شرکت ایرانی در جایگاه نماینده این خودروسازان آسیایی از سوی وزارت صمت تایید شده اند. از میان نام های اعلام شده، دو شرکت واردکننده معروف برنامه عرضه محصولات هیوندای و میتسوبیشی را در دستور کار خود قرار داده اند. برای محصولات کیا هم نام یک شرکت جدید مطرح شده است.

با توجه به اطلاعات اولیه، نزدیک به ۱۰ مدل خودرو از سه برند کیا، هیوندای و میتسوبیشی برای حضور در بازار ایران معرفی شده اند. تمامی این خودروها به عنوان گزینه های اکونومی بازار جهانی به حساب می آیند و آن طور که گفته می شود، روند واردات محصولات هیوندای در مراحل جدی تری قرار دارد.

با این وجود، منابع آگاه به خبرنگار اسب بخار گفتند که هنوز به صورت صد درصدی حضور هیچ خودرویی به عنوان گزینه وارداتی تایید نشده است و در بهترین حالت، آغاز واردات خودرو در اواخر زمستان ۱۴۰۱ خواهد بود.

حسین دلاور

پایگاه خبری اسب بخار

۳ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.