قیمت جک S5 فیس لیفت در بازار آزاد مشخص شد

قیمت جک S5 فیس لیفت در بازار آزاد مشخص شد
قیمت جک S5 فیس لیفت در بازار آزاد مشخص شد

به تازگی شرکت کرمان موتور تحویل اولین سری از جک S5 فیس لیفت را آغاز کرده است. این کراس اوور فیس لیفت که ماه ها پیش توسط مشتریان ثبت نام شده است، هم اکنون به صورت محدود و با تاخیری چند ماهه به مرحله تحویل رسیده و حال قیمت آن در بازار آزاد مشخص گردیده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، طبق اطلاعات شرکت آخرین دعوت نامه های S5 فیس لیفت با قیمت ۷۷۹ میلیون تومان تکمیل وجه شده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

با نگاهی به آگهی های فروش این خودرو در سایت های خرید و فروش خودرو، درمی یابیم که مالکین S5 فیس لیفت، نمایشگاه داران و عاملیت های فروش کرمان موتور، قیمتی در حدود ۹۰۰ الی ۹۷۰ میلیون تومان را برای فروش این خودرو مد نظر قراره داده اند که با در نظر گرفتن بهای شرکتی این خودرو (۷۷۹ میلیون تومان) و همچنین سطح تغییرات آن، بهای زیادی به نظر می‌رسد.

حتماً ببینید: ویدیوی معرفی جک S5 فیس لیفت در اسب بخار

تغییرات جک S5 فیس لیفت :

گفتنی است جک S5 فیس لیفت در ظاهر فقط دچار تغییراتی در نمای جلو خودرو (سپر و جلوپنجره) شده است و چراغ های روشنایی در روز هم به صورت استاندارد به آن افزوده شده است.

اما در داخل کابین بخش هایی از داخل درب ها و همچنین کنسول میانی دو صندلی جلو، با چرم قهوه ای رنگ تزئین شده است و کروز کنترل هم به خودرو اضافه گردیده است.

مشخصات فنی اس ۵ فیس لیفت :

جک S5 جدید از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با پاشش سوخت مستقیم بهره می‌گیرد. این پیشرانه طبق کاتالوگ رسمی شرکت در حالت استاندارد آلایندگی یورو ۵ قادر به تولید ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور از دور موتور ۱۵۰۰ الی ۴۵۰۰ است. جعبه دنده S5 هم مانند قبل همچنان از نوع ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است، اما به لطف پیشرانه کم حجم تر و با تکنولوژی بالاتر و همچنین هماهنگی بیشتر موتور و گیربکس، مصرف سوخت این نسل از S5 نسبت به قبل کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.

رضا فراهانی صفرآبادی

پایگاه خبری اسب بخار

جک S5 جدید چه مشخصات فنی دارد ؟

این خودرو از یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی توربوشارژ با حداکثر قدرت ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر به همراه یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه بهره می گیرد.

امکانات رفاهی و ایمنی جک S5 فیس لیفت چیست ؟

جک S5 جدید از امکاناتی همچون سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل، سانروف، دی لایت، چهار عدد کیسه هوا، ترمز پارک برقی، سنسور پارک جلو و عقب و دوربین عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم کمکی حرکت در سربالایی و سراشیبی و… بهره مند است.

آخرین سری از جک S5 فیس لیفت با چه قیمتی فاکتور شده است ؟

دعوت نامه های آخرین سری جک S5 جدید با قیمت ۷۷۹ میلیون تومان صادر و تکمیل وجه گردیده است.

۳ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.