نتایج قرعه کشی دوازدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو

نتایج قرعه کشی دوازدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو
نتایج قرعه کشی دوازدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو

در دوازدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو سه میلیون و ۵۷۹ هزار و ۵۳۰ نفر برای ۲۲ هزار خودرو به رقابت پرداختند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از تسنیم، مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه دهه مبارک فجر صبح امروز با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در این شرکت برگزار شد.

مدیران 777 مدیران 777

پذیرفته شدگان تا ۵ روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه خودرو مطابق با بخشنامه فروش این طرح اقدام کنند، در صورت واریز نشدن مبلغ، نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

براساس اعلام ایران خودرو، اسامی برندگان این طرح تا عصر امروز اعلام می شود.

مطابق قرعه کشی امروز برای محصول رانا پلاس ۴۷ هزار و ۲۱۸ نفر برای ظرفیت ۳ هزارو ۵۰۰ دستگاهی، برای محصول دناپلاس ۵۶۷ هزار و ۹۰۶ برای ظرفیت سه هزار دستگاهی اقدام به ثبت نام کرده اند.

همچنین برای محصول دناپلاس توربو دستی ۱۹۱ هزار و ۳۷۰ نفر برای ظرفیت ۷۵۰ دستگاهی، پارس تویوفایو یک میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۷۱ نفر برای ظرفیت ۳ هزار دستگاهی، پارس سال ۴۱۱ هزار و ۱۰۸ نفر برای ظرفیت ۹ هزار دستگاهی و برای محصول پژو ۲۰۶صندوقدار ۴۸۰ هزار و ۲۶۰ نفر برای ظرفیت هزار دستگاهی اقدام به ثبت نام کرده بودند.

در محصول سورن پلاس نیز ۱۰۷ هزار و ۲۴ نفر برای ۷۵۰ دستگاه خودرو، برای سمند ال ایکس ۳۰۲ هزار و ۸۲۸ نفر برای ۱۰۰۰ دستگاه خودرو و برای پزو ۲۰۷ دستی پانوراما ۲۹۷ هزار و ۹۴۵ نفر برای ۸۵۰ خودرو اقدام به ثبت نام در سایت ایران خودرو کرده بودند.

در مجموع روند قرعه کشی امروز نشان می دهد سه میلیون و ۵۷۹ هزار و ۵۳۰ نفر فقط برای ۲۲ هزار و ۸۵۰ خودرو به رقابت پرداختند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.