ایران خودرو تارا اتوماتیک چه امکانات بیشتری دارد؟

امکانات ایران خودرو تارا اتوماتیک
امکانات ایران خودرو تارا اتوماتیک

گروه صنعتی ایران خودرو می خواهد تا در نیمه اول سال ۱۴۰۰ تارا اتوماتیک را با امکانات بیشتری نسبت به نسخه دنده ای عرضه کند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، ایران خودرو تارا یک سدان جدید است که بر اساس پلتفرم PF1 گروه PSA و سازه پژو ۳۰۱ فاز ۲ توسعه پیدا کرده و قرار است تا در هفته های آتی خط تولید نمونه دنده ای آن آغاز به کار کند. این خودرو به پیشرانه TU5 پلاس مجهز است که ۱۱۰ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کند. موتور TU5 پلاس نمونه ارتقا یافته TU5 و الگو برداری شده از EC5 است و زمان بندی متغیر سوپاپ و سامانه جدید روغن کاری را دارد.

ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای و اتوماتیک برخی امکانات را به صورت پایه دارد. دو کیسه هوا، نمایشگر لمسی، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر، ترمزهای جلو و عقب جلو، شیشه ها و آینه های برقی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، کامپیوتر سفر، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر، سنسور باد لاستیک، سامانه کنترل پایداری، چراغ روشنایی روز و… از جمله امکانات پایه در تارا است.

اما ایران خودرو وعده داده است تا نسخه اتوماتیک این خودرو را با امکانات بیشتری به دست مشتریان برسد. در حال حاضر گروه صنعتی ایران خودرو امکانات زیر را علاوه بر ویژگی های پایه برای تارا اتوماتیک در نظر گرفته است:

تریم داخلی چرم و پارچه

صندلی های جلو برقی

سانروف

سنسور نور و باران

دوربین عقب

زیر آرنجی جلو

رینگ آلومینیومی

استارت دکمه ای

غربیلک فرمان چرمی

کاور درِ موتور

آینه تاشو برقی

با وجود اینکه ایران خودرو امکانات تارا اتوماتیک و دنده ای را اعلام کرده است، اما هنوز تصاویر رسمی و کاملی از کابین این خودرو در اختیار عموم جامعه و رسانه ها قرار نگرفته و مشخص نیست که این سدان جدید، با چه ویژگی هایی در بخش داخلی وارد بازار می شود.

حتماً ببینید: معرفی ویدیویی پژو ۳۰۱ تولید داخل

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام، آیگپ و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.