هونگچی E-QM5 با پلاک گذر موقت در حال تست دیده شد

هونگچی E-QM5 یکی از خودروهای تمام برقی وارداتی است که به تازگی با پلاک گذر موقت و آماده برای تست های فنی دیده شده.

مدیران 777 مدیران 777

هونگچی E-QM5 یکی از محصولات وارداتی بی ام کارز (BM Cars) است که برای به واقعیت پیوستن آروزهای وزیر صمت در راستای نوسازی و پاکسازی ناوگان تاکسیرانی تهران و دیگر شهر های بزرگ، قرار است وارد کشور شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حال اما پس از به نمایش درآمدن این خودروی تمام برقی در شوروم ها و نمایشگاه های مختلف، هونگچی E-QM5 با پلاک گذر موقت و آماده برای انجام تست های فنی و جاده ای دیده شده است.

شب گذشته خبرنگار اسب بخار این خودرو را بر روی خودروبر با پلاک گذر موقت رویت کرد و حالا هم شاهد حضورش در مجمتع صدر هستیم.

به این ترتیب در آینده ای نزدیک اولین خودروی تمام برقی تاکسیرانی تهران به رانندگان تحویل داده خواهد شد و شاهد تردد تعدادی از آن در سطح شهر خواهیم بود. البته باید مشکل شارژ خودروهای تمام برقی هم توسط شهرداری، مپنا و وزارت صمت حل شود تا رانندگان زحمت کش تاکسیرانی بدون دردسر و به راحتی بتوانند خودروی خود را در نقاط مختلف تهران شارژ کنند.

بیشتر بخوانید : معضلات شارژ خودروهای برقی ؛ بدون پاسخ

بیشتر بخوانید : نسخه اولیه هونگچی E-QM5 به تهران رسید

مشخصات فنی هونگچی E-QM5

هونگچی E-QM5 دارای یک پیشرانه برقی با نهایت قدرت ۱۸۸ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر است. قدرت تولیدی پیشرانه به سبک خودروهای برقی به صورت پیوسته به محور جلو انتقال می یابد. این خودرو در حالت شارژ کامل قادر به پیمایش مسافتی معادل با ۴۳۱ کیلومتر است. لازم به ذکر است که این خودرو یک نمونه دیگر با توان تولید نهایت قدرت ۱۳۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر را هم دارد.

امکانات هونگچی E-QM5

درون کابین شاهد طراحی ساده تری نسبت به بدنه هستیم و سعی طراحان بر آن بوده است تا حد امکان کلیدهای فیزیکی حذف شوند. یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی در مرکز داشبورد، سیستم اطلاعات سرگرمی را در دسترس قرار می دهد و این سیستم مجهز به سیستم تشخیص صدا و فرامین صوتی است. دکوراتیو طرح چوب، تهویه اتوماتیک، جلوآمپر یا کلاستر نیمه دیجیتال، سنسور نور، سنسور باران، پد شارژ وایرلس، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک دوکاناله، سیستم استارت و ورود بدون کلید، رادار پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز هوشمند اتوماتیک، تریم های رنگی متفاوت و… از جمله امکاناتی است که در این سدان برقی متوسط دیده می شود.

۳.۵ امتیاز از ۱۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.