FMC T5 به شوروم های فردا موتورز آمد

FMC T5 به شوروم های فردا موتورز آمد
FMC T5 به شوروم های فردا موتورز آمد

به تازگی شرکت فردا موتورز نمونه های مونتاژی کراس اوور FMC T5 را به شوروم های خود آورده و پیش از آغاز فروش رسمی این کراس اوور جدید، امکان بازدید مشتریان از T5 را فراهم کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، FMC T5 در جایگاه یک کراس اوور متوسط قرار می گیرد. این خودرو به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر مجهز است که ۱۵۶ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده T5 از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT کمپانی DAE است که توان پیشرانه را به چرخ های جلو این خودرو منتقل می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی FMC T5 در اسب بخار

کراس اوور جدید فردا موتورز به ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سقف پانوراما، سنسور نور و باران، رادار خطی، سامانه هشدار پیشگیری از تصادف، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، درِ صندوق عقب برقی، نمایشگر لمسی عمودی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سامانه یونیزه و پاکسازی هوای کابین، جلو آمپر دیجیتال با قابلیت شخصی سازی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، نور پردازی کابین، تنظیم حالت رانندگی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و… مجهز است.

در حال حاضر مونتاژ FMC T5 در کارخانه سمنان فردا موتورز آغاز گردیده و مجوز شماره گذاری این کراس اوور نیز دریافت شده است. همچنین این خودروساز بخش خصوصی در کنار برگزاری رودشوهای مختلف، نسخه های مونتاژی T5 را در شوروم ها و نمایندگی های خود قرار داده تا پیش از آغاز فروش، مشتریان با این کراس اوور جدید آشنا شوند.

۳ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.