شرایط فروش جدید FMC SX5 خودروسازی فردا اعلام شد

شرایط فروش جدید FMC SX5 خودروسازی فردا
شرایط فروش جدید FMC SX5 خودروسازی فردا

با فرا رسیدن روزهای پایانی فروردین ۱۴۰۰، شرکت خودروسازی فردا شرایط فروش جدید FMC SX5 را اعلام کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، مرحله جدید پیش فروش FMC SX5 همچنان با قیمت قطعی و با شرایطی مانند گذشته برگزار می شود. در حال حاضر اکثر خودروسازان خصوصی شرایط فروش محصولاتشان را در سال جدید تغییر نداده اند و فعلاً با همان سیاست کاری زمستان ۱۳۹۹، پیش فروش و عرضه محصولاتشان را انجام می دهند. مشتریان خودروسازی فردا می توانند با استفاده از این طرح فروش، از تخفیف نقدی ۴۰ میلیون تومان بهره مند شوند. در حال حاضر قیمت مصوب FMC SX5 توسط شرکت خودروسازی فردا ۶۲۹ میلیون تومان تعیین شده که در پیش فروش های اخیر، قیمت قطعی این کراس اوور مونتاژی با احتساب تخفیف نقدی ۵۸۹ میلیون تومان در نظر گرفته می شود. در این طرح فروش جدید FMC SX5، موعد تحویل خودروها ۱۲۰ روزه اعلام شده و سود مشارکت ۱۸ درصد برای خریداران در نظر گرفته شده است.

مدیران 777 مدیران 777

پیش از آغاز سال جدید شرکت خودروسازی فردا تصاویری از کارخانه خود منتشر کرد و در یک گزارش تصویری عنوان نمود که تولید رسمی SX5 با مدل ۱۴۰۰ آغاز شده است. همچنین گفته می شود که با بازگشایی مراکز شماره گذاری برای خودروسازان، تحویل این خودروی جدید شروع خواهد شد. همچنین مدیران این شرکت می گویند که در سال ۱۴۰۰، در کنار عرضه FMC SX5 خودروهای جدید دیگری در رده های فنی مختلف در خط تولید این شرکت خصوصی مونتاژ خواهند شد.

در حال حاضر شرکت خودروسازی فردا در ۱۳ شهر نمایندگی دارد و با ۱۴ عاملیت مستقل فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات خود خدمات می دهد. گارانتی FMC SX5 به مدت ۴ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر تعیین شده و خدمات پس از فروش این کراس اوور جدید در عاملیت های اختصاصی خودروسازی فردا و نمایندگی های گروه خودرویی GBG که بیش از ۱۰۰ شعبه را در کشور دارند، به مشتریان ارائه می شود.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی FMC SX5 خودروسازی فردا در اسب بخار به همراه تست شتاب

شرایط فروش جدید FMC SX5 خودروسازی فردا
شرایط فروش جدید FMC SX5 خودروسازی فردا

مشخصات فنی کراس اوور FMC SX5 خودروسازی فردا

کراس اوور FMC SX5 خودروسازی فردا در جایگاه محصولات کلاس C قرار می گیرد و به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴A92 میتسوبیشی با فناوری MIVEC مجهز است. این خودرو ۱۲۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۱ نیوتن متر به جعبه دنده اتوماتیک CVT منتقل می کند. این جعبه دنده CVT که نسل سوم گیربکس های پیوسته کمپانی نیسان است، توان پیشرانه را به چرخ های جلوی SX5 می رساند. دو کیسه هوا، سانروف، تریم داخلی دو رنگ چرم، فرمان کمکی برقی ، سامانه کنترل پایداری الکتریکی ، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، کروز کنترل، کامپیوتر سفر، تهویه الکتریکی، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، سنسور پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی، اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو، چراغ روشنایی روز و… از جمله امکانات FMC SX5 است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.