شرایط فروش اقساطی FMC 511 فردا موتورز اعلام شد – آبان 1400

شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC 511 فردا موتورز آبان 1400
شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC 511 فردا موتورز آبان ۱۴۰۰

شرکت فردا موتورز به تازگی شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC 511 ویژه آبان ۱۴۰۰ را با قیمت قطعی اعلام کرده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در حال حاضر قیمت قطعی FMC 511 فردا موتورز برای فروش ۱۲۰ روزه ۵۶۹ میلیون تومان اعلام شده است. در این طرح فروش ۵۰ درصد بهای خودرو قبل از تحویل از مشتری دریافت می شود و الباقی نیز به صورت اقساط دو ساله به فردا موتورز پرداخت می گردد. بازپرداخت اقساط هم به صورت ۸ فقره چک ۳ ماهه خواهد بود و هزینه های شماره گذاری و بیمه شخص ثالت بر عهده این شرکت است. در این شرایط فروش ذکر شده که هزینه بیمه بدنه و مالیات بر ارزش افزوده بر عهده مشتری خواهد بود.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی FMC 511 در اسب بخار

شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC 511 فردا موتورز آبان 1400
شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC 511 فردا موتورز آبان ۱۴۰۰

مشخصات فنی و امکانات FMC 511 :

FMC 511 فردا موتورز خودرویی است که در قالب قراردادهای مشارکتی با یکی از شرکای چینی خودروسازی فردا و با تغییر نشان تجاری و برخی جزئیات فنی، به بازار ایران آمده است. این سدان اقتصادی به پیشرانه ۱۴۸۰ سی سی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز است که ساختار NVH و سامانه زمان بندی متغییر سوپاپ ها در آن دیده می شود. این پیشرانه که استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد و در شرایط بهینه مصرف سوخت ۶٫۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را ثبت می کند، ۱۰۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر تولید می نماید و این توان را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو می رساند.

سانروف ، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی ، دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فرمان کمکی برقی، حالت تیپ ترونیک و اسپرت جعبه دنده، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، جلو آمپر دیجیتال و آنالوگ، شیشه ها و آینه های برقی، بازشو درِ صندوق عقب از روی ریموت، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر مستقل، بلوتوث، کامپیوتر سفر، چراغ روشنایی روز، سنسور نور و… از جمله امکانات رفاهی سدان ۵۱۱ فردا موتورز به حساب می آید.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.