تجهیز ناوگان حمل و نقل و لجستیک بازرسی‌ اتاق های اصناف کشور با شاهین اتوماتیک

تجهیز ناوگان حمل و نقل و لجستیک بازرسی‌ اتاق های اصناف کشور با شاهین اتوماتیک
تجهیز ناوگان حمل و نقل و لجستیک بازرسی‌ اتاق های اصناف کشور با شاهین اتوماتیک

در راستای یکپارچه سازی ناوگان اصناف کشور،‌ در فاز اول ۱۰۰ دستگاه خودروی شاهین تحویل اصناف کشور شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از سایپانیوز،‌ در حاشیه رویداد تجهیز و یکپارچه‌سازی واحدهای بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران، که با حضور عباس علی آبادی، ‌وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت و مجتبی صفایی، ‌رئیس اتاق اصناف ایران، برگزار شد،‌ تعداد ۱۰۰ دستگاه خودروی شاهین تحویل اتاق اصناف ایران شد. بدین جهت طی هفته‌های آینده، شاهد تحول در حمل و نقل و لجستیک اتاق اصناف خواهیم بود.

طی توافقی که بین گروه خودروسازی سایپا و اتاق اصناف کشور صورت گرفته، گروه خودروسازی سایپا در راستای یکپارچه سازی ناوگان اصناف کشور،‌ خودروی شاهین اتوماتیک، محصول جدید خود را که دارای استاندارهای ایمنی و به روز دنیا بوده و از امکانات و تجهیزات رفاهی، کامل و جدید برخوردار است را به اتاق اصناف کشور تحویل می دهد.

مجتبی صفایی،‌ رئیس اتاق اصناف ایران در این خصوص،‌ گفت: امروز و با حضور وزیر صمت از ۱۰۰ خودروی شاهین که به ناوگان حمل و نقل و لجستیک بازرسی و نظارت اتاق‌های اصناف کشور اضافه می‌شود، رونمایی شد؛ تاکنون ۵۵۰ دستگاه خودرو، کسری خودرو وجود داشت که بخشی از آن با اجاره خودرو انجام می‌شد.

او با بیان اینکه تمام فعالیت‌های خودروهای بازرسی اتاق اصناف در بستر سامانه‌های نظارت و بازرسی شکل می‌گیرد، تاکید کرد: در کل کشور ۹۰ خودرو در مالکیت اتاق‌های اصناف و ۱۵۰ خودرو هم به صورت استیجاری مورد استفاده قرار گرفته بود و با افزودن ۵۵۰ خودروی شاهین، خودروهای مستهلک از گردونه فعالیت خارج خواهند شد تا مشکلی در زمینه لجستیک و حمل و نقل نداشته باشیم.

خودروی شاهین طی ۲۲ ماه گذشته ارتقاء قابل توجهی در زمینه کیفیت یافته و خودروی شاهین اتومات نیز به سبد محصولات گروه سایپا اضافه شده است و در طرح فروش سامانه یکپارچه خودرو، مورد استقبال وسیع مردم قرار گرفته است.

بر این اساس سایپا با استقبال سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف جهت خرید خودروی شاهین اتوماتیک روبرو شده و با توجه به برنامه افزایش تولید خودروی شاهین اتوماتیک می تواند پاسخگوی تمامی درخواست‌های خرید خودروی مذکور باشد.

گفتنی است در سال جاری گروه خودروسازی سایپا موفق شده تولید خودروی شاهین را نسبت به مدت مشابه ۷۰ درصد رشد دهد.

۲.۶ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.