قیمت بازار النترا 2023 مشخص شد؛ گران ترین خودروی وارداتی بازار

قیمت بازار النترا 2023
قیمت بازار النترا ۲۰۲۳

پس از تحویل اولین سری از خودروهای وارداتی هیوندای، بلافاصله شاهد مشخص شدن قیمت بازار النترا ۲۰۲۳ بودیم که نزدیک ۴ میلیارد تومان تعیین شد.

مدیران 777 مدیران 777

این روزها فرآیند تحویل برخی از خودروهای وارداتی که قبلاً تکمیل وجه شده بودند آغاز شده و از این به بعد باید منتظر حضور یک به یک آن ها در بازار آزاد و سپس در خیابان های شهر باشیم. در بین وارداتی هایی که تا به حال تحویل شده هیوندای النترا ۲۰۲۳ هم به چشم می خورد که در مجموع تعداد آن به ۳۰۰ هم نمی رسد. طبق گفته یکی از مسئولین کرمان خودرو، تعداد کل هیوندای های وارداتی (توسان، کرتا، النترا و اکسنت) در حدود ۱۰۰۰ عدد است و با توجه به بسته شدن ثبت سفارش برای خودروهای کره ای، احتمالاً مجدداً شاهد واردات هیوندای و کیا به ایران نباشیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به این ترتیب در مجموع همین ۳۰۰ النترا ۲۰۲۳ باید در بازار ایران معامله  و دست به دست شوند و با توجه به محدودیت موجود پیش بینی می شد که صاحبان آن قیمت های عجیب و غریبی برایش در نظر بگیرند.

قیمت پایه این خودرو حدود ۱ میلیارد و ۷۵۷ میلیون تعیین شد که در نهایت با اضافه شدن هزینه های جانبی، قیمت تمام شده اش برای افرادی که اسفند پارسال ۵۰۰ میلیون بلوکه کرده بودند به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون رسید. حالا هم پس از تحویل اولین سری از جدیدترین الانتراهای موجود در ایران، شاهد قیمت گذاری اش در بازار با اعدادی نجومی هستیم.

قیمت بازار النترا ۲۰۲۳

دارندگان و صاحبان النترا ۲۰۲۳ حدود ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون به قیمت تمام شده این خودرو اضافه کردند و بهای بازار گران ترین خودرو وارداتی حال حاضر ایران را در حدود ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون اعلام می کنند.  

نام خودروقیمت تمام شدهقیمت بازار
النترا ۲۰۲۳۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰

البته توجه داشته باشید که این قیمت در روزهای آتی کمی افت خواهد کرد اما با توجه به تعداد کمی که از الانترا ۲۰۲۳ در بازار موجود خواهد شد، احتمالاً کاهش قیمت آنچنانی بهای بازارش را تهدید نکند.

مشخصات فنی النترا ۲۰۲۳

هیوندای النترا ۲۰۲۳ به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی گاما MPi مجهز است. این پیشرانه ۱۲۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۴ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT توان را به چرخ های جلوی این سدان کره ای می رساند. در بحث قوای محرکه، النترا CN7 مدل ۲۰۲۳ با کیا سراتو ۱.۶ لیتری کوشا خودرو برابر است.

امکانات و آپشن های الانترا وارداتی

هیوندای النترا ۲۰۲۳ وارداتی به دو کیسه هوا، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، جلو پنجره مشکی (بدون طرح براق و کرومی) چراغ های هالوژن (بدون فناوری LED)، تریم داخلی پارچه، تهویه الکتریکی دستی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، بلوتوث، جلو آمپر آنالوگ با نمایشگر ۴.۲ اینچی دیجیتال، سنسور نور، اندروید اتو، اپل کار پلی، سنسور باد تایرها و… مجهز است.

قیمت بازار النترا ۲۰۲۳ چقدر است؟

دارندگان و صاحبان النترا ۲۰۲۳ حدود ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون به قیمت تمام شده این خودرو اضافه کردند و بهای بازار گران ترین خودرو وارداتی حال حاضر ایران را در حدود ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون اعلام می کنند.  

۴.۲ امتیاز از ۱۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.