آیا طراحی خودرو برای متحول کردن صنعت خودرو راه گشاست؟

طراحی خودرو
طراحی خودرو

شنونده گفت و گوی برنامه «بازار تهران» ۱۳ شهریور ماه با حسین دلاور کارشناس خودرو درباره بازار خودرو و طراحی خودرو با توجه به صحبت منوچهر منطقی معاون وزیر صمت در خصوص طراحی خودرو در کشور (در طراحی خودرو جزو بهترین های آسیا هستیم) باشید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از رادیو تهران: دلاور گفت: بحث رکود در بازار خودرو وجود دارد البته با علت افزایش نرخ ارز مراجعه خریداران بیشتر شد اما افزایش قیمت نداشتیم.
درباره عرضه خودرو در بورس،حضور دلالان در فروش بورسی کم است اما وجود دارد و باید در هر صورت ساز و کاری انجام شود چون سرمایه گذاران راهکاری پیدا می کنند.
طراحی خودرو برای متحول کردن صنعت خودرو منطقی نیست و توجیه اقتصادی ندارد، هزینه طراحی محصول بالا است و طبق استاندارد خیلی از کمپانی های تجاری سازی اروپا در ۱۸ ماه اول باید ۲۷۰ هزار دستگاه بفروش برسانی تا از مرحله زیان عبور کنی!
ما سمند و دنا و تارا و شاهین را طراحی کردیم کدام یک را در ۱۸ ماه به این عدد (۲۷۰ هزار)رسانده ایم ؟
کشوری که نتواند محصول خود را صادر کند نمی تواند درباره طراحی محصول صحبت کند و…
برنامه «بازار تهران» کاری از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری است که شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۲:۰۰ از رادیو تهران پخش می‌شود.
می توانید در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.
*هرگونه بهره برداری و استفاده از محتوای پایگاه اطلاع رسانی رادیو تهران تنها با ذکر منبع مجاز است

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.