گروه بهمن آماده عرضه 4 محصول جدید و همکاری با شرکای قدیم

گروه بهمن آماده عرضه 4 محصول جدید و همکاری با شرکای قدیم
گروه بهمن آماده عرضه ۴ محصول جدید و همکاری با شرکای قدیم

مدیرعامل بهمن موتور با اشاره به تغییر رویکرد بازار و تقاضا، از عرضه ۴ محصول جدید این شرکت طی ۶ ماه آینده خبر داد. گفته می شود که بزودی ۴ خودروی جدید در کلاس مختلف به سبد محصولات گروه بهمن اضافه میش وند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، محمد ضرابیان در نشست خبری ” تشریح برنامه های توسعه ای بهمن موتور” اضافه کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در زمان تحریم‌ها، این گروه روی برندهای خود سرمایه‌گذاری کرده تا در شرایط ضروری و اضطراری بتواند همچنان چرخه تولید خود را ادامه دهد، همچنان‌که دو محصول نوبرانه شاسی‌بلند بهمن موتور اکنون با برندهای این شرکت در بازار وارد شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

” اینرودز ” کارگو ون جدید بهمن موتور

وی در ادامه با اشاره به عرضه محصولات جدید گروه بهمن طی ماه های آتی تصریح کرد: با تغییرات رخ داده در جامعه در زمینه حمل و نقل بار شهری، نیاز است که الگوی آن نیز تغییر کند. بر این اساس اولین محصول کارگو ون جدید کارگو ون INROADS است که تا پایان سال عرضه خواهد شد.

گروه بهمن آماده عرضه 4 محصول جدید و همکاری با شرکای قدیم
گروه بهمن آماده عرضه ۴ محصول جدید و همکاری با شرکای قدیم

سدانی به نام ” رسپکت ” در سبد بهمن موتور

عضو هیات مدیره گروه بهمن در ادامه از دومین محصول این گروه که یک سدان به نام رسپکت ( RESPECT ) خبر داد و تصریح کرد : بر این اساس با یک شرکت معتبر در کلاس C با موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو و گیربکس ۹ سرعته به توافق رسیدیم. این سواری ۶ ایربگ و دارای المان های کیفی است که در حال حاضر نمونه های اولیه آن خریداری شده و در حال برنامه ریزی برای سفارش گذاری اولیه است و بر اساس برنامه ریزی ها تا ابتدای سال آینده با داخلی سازی ۲۰ درصدی و با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود.

دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ دو شاسی بلند جدید

ضرابیان ادامه داد: نگاه بهمن موتور در تولید محصولات جدید مبتنی بر قوی تر کردن پیشرانه این خودروها بوده تا تقاضاهای مختلف را پوشش دهد. بنابراین همچنان با عرضه محصولات جدید در حوزه تجاری سبک حضور قوی تری خواهیم داشت و در کنار سدان جدید که اشاره شد در حوزه اس یو وی پس از دیگنیتی و فیدلیتی پرایم  عرضه دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ نیز تا پایان سال جاری به روانه بازار می شوند.

وی با اشاره به این که دیگنیتی و فیدلیتی پرایم همچنان تولید و عرضه خواهند شد تاکید کرد که دو محصول جدید تا پایان سال جاری به روانه بازار می شوند.

تولید جتور ایکس ۷۰ پلاس ؛ آری یا خیر؟

عضو هیات مدیره گروه بهمن در ادامه خصوص شایعاتی مبنی بر عرضه جتور ایکس ۷۰ پلاس در گروه نیز اظهار کرد: برای این که فعالیت های این شرکت سرعت بخشیده شود، از ظرفیت هایی که در دنیا وجود دارد استفاده می کنیم به طوری که در یک بازه کوتاه اسفند ماه ۱۳۹۹ دیگنیتی و خرداد ماه ۱۴۰۰، فیدلیتی عرضه شد بنابراین سرعت عرضه محصولات در مجموعه بالا است.

ادامه همکاری با شرکا در صورت رفع تحریم ها

ضرابیان در ادامه در خصوص تداوم همکاری با شرکای خارجی در صورت رفع تحریم‌ها نیز گفت: همه شرکای تجاری گروه بهمن و سایر خودروسازان همچنان شریک تجاری آن ها به شمار می روند چرا که ارتباط تعلیق شده اما قطع نشده است. براین اساس همکاری با مزدا با بیش از ۶ سال ارتباط کاری همچنان ادامه خواهد داشت. همکاری با هاوال، گریت وال و FAW نیز به به همین صورت خواهد بود.

وی با تاکید بر این که برنامه ریزی این شرکت ادامه فعالیت بر روی برندهای خود خواهد بود تا چرخه کار همچنان ادامه داشته باشد، اظهار کرد: با این وجود با فراهم شدن شرایط و رفع محدودیت های صنعت خودرو به طور قطع ادامه فعالیت را با شرکای جدید پرقدرت ادامه می دهیم ضمن آن که همکاری با ایسوزو و FAW در حوزه تجاری و سایک مکسوس نیز ادامه خواهد یافت.

صادرات خودرو ، یک مقوله بلند مدت

مدیرعامل بهمن موتور همچنین در خصوص ورود این خودروساز به مقوله صادرات خاطرنشان کرد: ما به صادرات خودرو به عنوان یک مقوله بلند مدت که سبب ایجاد مزیت و تراز تجاری مثبت برای ما خواهد شد نگاه می‌کنیم.

ضرابیان اضافه کرد: اینکه چه محصولی صادر شود جای بحث و بررسی دارد و در مجموعه گروه بهمن اکنون روی صادرات خودروهای تجاری سبک برنامه داریم.گروه بهمن به دنبال صادرات محدود خودرو نیست، بلکه حضور طولانی مدت در بازارهای خارجی به ویژه بازارهای منطقه را در برنامه دارد.

واردات با رعایت حقوق مصرف کننده

وی درباره طرح ساماندهی صنعت خودرو و واردات در مقابل صادرات خودرو نیز افزود: اگر به این موضوع با دید تنظیم بازار و رعایت حقوق مصرف‌کننده نگاه کنیم، باید گفت در مقوله رعایت حقوق مصرف کننده بسیار عالی خواهد بود، اما باید دید چه مجموعه و طیفی از مردم از آن بهره خواهند برد و مطالبی که در این زمینه عنوان می‌شود با واقعیت‌ها تطابق ندارد.

خودروهای ناقص محدود است

نایب رییس هیات مدیره بهمن موتور، علی پورابراهیمی نیز در ادامه این نشست خبری در خصوص وضعیت خودروهای ناقص این شرکت اظهار کرد: در دوران تحریم گروه بهمن نیز همان سایر خودروسازان مشکلاتی داشته اما با عملکرد مناسب در زمینه خرید خارجی، مشکلات کمتری داشتیم به طوری که امروز تعداد خودروهای ناقص این کارخانه بسیار‌محدود است.

سیستم ایمنی غیر قابل رقابت

مدیر کسب و کار شرکت بهمن موتور، در ادامه تاکید کرد: قراردادهای دو محصول جدید گروه بهمن نهایی ،نمونه ها خریداری و سفارش گذاری اولیه انجام و تا چند ماه آینده دو محصول جدید به بازار عرضه می شود.

اسماعیل نوروزی افزود: همواره تلاش می شود ارتقای مشخصی در حوزه امکانات رفاهی و مسایل ایمنی خودرو لحاظ شود به همین دلیل فیدلیتی پرستیژ از بالاترین سیستم های ایمنی که رقبا قادر به عرضه آن نیستند، بهره خواهد برد.

وی تاکید کرد: خودروی فیدلیتی پرستیژ دارای آپشن های بیشتری است و از نظر ایمنی دارای امکانات بالاتری است. دیگنیتی پرستیژ دیگر‌محصول جدید این شرکت نیز از منظر ارتقای موتور توان بیشتری داشته و ۲۳۰ اسب بخار خواهد داشت ضمن آن که سیستم ایمنی این خودرو ارتقا یافته و آپشن های آن افزایش یافته است.

گروه بهمن آماده عرضه 4 محصول جدید و همکاری با شرکای قدیم
گروه بهمن آماده عرضه ۴ محصول جدید و همکاری با شرکای قدیم

مدیر کسب و کار شرکت بهمن موتور در خصوص عرضه سدان جدید رسپکت نیز اظهار کرد: این شرکت همواره به دنبال عرضه خودروی سواری بوده بر این اساس با یک شرکت معتبر در کلاس سی با موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو و گیربکس ۹ سرعته CVT به توافق رسیدیم. این سواری ۶ ایربگ و دارای المان های کیفی است که در حال حاضر نمونه های اولیه آن خریداری و در حال برنامه ریزی برای سفارش گذاری اولیه است و ابتدای سال آینده با داخلی سازی ۲۰ درصدی و با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود.

سفارش قطعات قبل از ورود محصول به بازار

مدیر بازاریابی و فروش شرکت بهمن موتور نیز یکی از اصلی ترین زیرساخت های ورود محصول جدید را شبکه نمایندگی اعلام و اظهار کرد: این موضوع در زمان عقد قرارداد فیدلیتی و دیگنیتی مورد توجه قرار گرفت و سفارش گذاری قطعات قبل از ورود به بازار انجام شد براین اساس هم اکنون قطعات در داخل نمایندگی ها موجود است.

نیما مومنی ،در خصوص میزان داخلی سازی محصولات این شرکت نیز اظهار کرد: فیدلیتی کار خود را با ۲۰ درصد داخلی سازی آغاز کرد و هدف دستیابی به ۴۰ درصد داخلی سازی در دو سال است که در حال حاضر ۲۵ درصد را گذراندیم که به سرعت به ۳۰ درصد خواهیم رسید اما میزان داخلی سازی برای محصولاتی مانند ون بیش از ۵۰ درصد است.

طرح فروش جدید محصولات بهمن در هفته آینده

وی با اشاره به  هدفگذاری اولیه داخلی سازی سدان به میزان  30 درصد اظهار کرد: با افزایش میزان داخلی سازی کمک می کنیم تا زنجیره تامین با فناوری به روز تر در کشور فراهم شود.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت بهمن موتور در خصوص طرح جدید فروش فیدلیتی نیز اظهار کرد: با توجه به این که یکی از روش های فروش گروه بهمن تحویل فوری است، طرح فروش زمانی اجرا می شود که محصول آماده عرضه باشد. بر این اساس زمان طرح جدید فروش هفته آینده اعلام خواهد شد.

علی طجوزی

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.