شرایط فروش فیدلیتی تیپ 1 و 2 اعلام شد – مرداد 1400

شرایط فروش بهمن فیدلیتی پرایم تیپ 1 و 2 ویژه مرداد 1400
شرایط فروش بهمن فیدلیتی پرایم تیپ ۱ و ۲ ویژه مرداد ۱۴۰۰

گروه بهمن و شرکت بهمن موتور شرایط فروش رسمی فیدلیتی پرایم تیپ ۱ و ۲ را اعلام کرد و می خواهد تا در ۱۲ مرداد ۱۴۰۰، فروش فوری و اینترنتی این محصول را برگزار نماید.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، بر اساس این طرح فروش فیدلیتی پرایم تیپ ۱ پنج نفره قیمت ۶۵۵ میلیون تومان را دارد و نمونه ۷ نفره تیپ ۲ قیمت ۶۷۰ میلیون تومان را به خود اختصاص داده است. در این طرح فروش، فیدلیتی ها با رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روسانی و خاکستری کهکشانی عرضه می شوند و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه خود رینگ ۲۰ اینچی مورد نظر را برای خودرویشان انتخاب کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

گروه بهمن اعلام کرده است که تحویل این فروش نقدی فیدلیتی پرایم در هفته سوم شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود و متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۲ مرداد ۱۴۰۰، به وبسایت فروش گروه بهمن مراجعه کنند و به صورت اینترنتی فرایند ثبت نام را طی نمایند. لازم به ذکر است که در این طرح فروش امکان صلح برای خریداران وجود ندارد.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی بهمن فیدلیتی پرایم در اسب بخار

شرایط فروش بهمن فیدلیتی پرایم تیپ 1 و 2 ویژه مرداد 1400
شرایط فروش بهمن فیدلیتی پرایم تیپ ۱ و ۲ ویژه مرداد ۱۴۰۰
شرایط فروش بهمن فیدلیتی پرایم تیپ 1 و 2 ویژه مرداد 1400
شرایط فروش بهمن فیدلیتی پرایم تیپ ۱ و ۲ ویژه مرداد ۱۴۰۰

معرفی فیدلیتی تیپ ۱ و تیپ ۲ :

بهمن فیدلیتی پرایم به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و به گفته منابع خبری، جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک انتقال قدرت را به چرخ های جلوی این کراس اوور بزرگ انجام می دهد. این جعبه دنده ساختاری مشابه به سیستم انتقال قدرت چری تیگو ۷ و ام وی ام X55 را دارد و توسط کمپانی گتراک طراحی شده است.

بهمن فیدلیتی پرایم قرار است تا با سقف پانوراما، درِ صندوق برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه ای، صندلی های جلوی برقی با گرمکن، جلو آمپر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ۴ کیسه هوا، تهویه الکتریکی دستی، قابلیت تنظیم میزان نرمی فرمان، نور پردازی کابین، تریم داخلی چرم، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، کنترل حرکت در سربالایی ، سامانه کنترل پایداری، رینگ آلومینیومی تراش خورده ۲۰ اینچی، سنسور نور و باران، استاندارد آلایندگی یورو ۵ ، رادار نقطه کور، رادار خطی، فناوری LED چراغ ها و… وارد بازار ایران شود.

در نسخه های خارجی فیدلیتی این امکان وجود دارد تا مالکان امکاناتی نظیر سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، کیسه هوای پرده ای و… را بر روی این خودرو سفارش دهند. اما بدیهی است که گروه بهمن برای مدیریت قیمت تمام شده، برخی ویژگی های گران قیمت را برای فیدلیتی پرایم در نظر نگرفته است. با این حال احتمال دارد که فیدلیتی نیز مانند دیگنیتی در کنار عرضه با مدل پرایم، در آینده نزدیک با نسخه پرستیژ هم به بازار کشور معرفی شود.

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.